Pazar, Aralık 11, 2016

Yeni kolyelerim

25

kolye modelleri
Merhaba arkadaşlar… Geçen gün yine annaneme oturmaya giderken elimde malzemelerimle gittim ve misafirlik boyunca üç tane kolye yapıverdim :) Bu kolyelerim ağaç temasından uzak oldular çünkü bir süre ilham gelene kadar ağaçlarıma ara verdim. Sadece boncuk rengini değiştirerek nereye kadar yapabilirdim değil mi ama? :) Ağaçlar beni tatmin etmemeye başlayınca ben de başka şeyler yapayım dedim ve bunlar çıktı ortaya :) Hepinizi bloguma da beklerim arkadaşlar :) Umarım beğenirsiniz…

kolye modelleri

kolye modelleri

kolye modelleri

25 YORUMLAR

  1. Bu kolyeler ağaçlardan daha mı güzel ne? En azından alışılmışın dışına çıkmışsınız – ben buna kendini aşmak diyebilirim mesela ve en çok da bu cesaretinizi sevdim ben!
    Ellerinize sağlık!

  2. Teşekkürler Nurdan Hanım :) Tıkandığım noktada azcık yönümü değiştirdim sadece :) nede olsa 360 derece var neden bir yönde kalayım değil mi :)

  3. Kesinlikle :D

    Cesaret edip de farklı yönlere doğru adımlaya adımlaya gittikçe eski bakış açımızla yakalayamayacağımız neler olduğunu farkedip; kendimizi de yeniden tanımlıyoruz Şenay Hanımcığım :D
    Doğrusunu yapmışsınız ve ben de bunu alkışlıyorum içtenlikle :D

  4. Serpilcim maksat sergide destek olsun, evet alırsın da ben sana Ankarada vercem zaten :) Sen yinede istiyorsan onu, yada başka birşey alırsın :)
    :) Sesini buralardan duydum alkışınızın Nurdan Hanımcım :) Teşekkür ederim :)

  5. ben para bırıktırmeye basladım bıle :))) hersey o kadar guzel kı almadan duramam sanırım:)) ayrıca yanımda mısafırde göturecem onlarada aldırırım:))) veeee eveeeettt kuzum kaynak bana ankaraya gelıyor nasıl olsa artık:))))

  6. şenay, düşündüm de, ki düşünmek benim için çok zor bir eylem senin bu bir ve iki numara kolyenin boyuna komple takılan büyük halini yapsan çok güzel olur, tasma kolye diye biliniyor ya anlatabildim mi acaba :) bir ve ikinin modeli o kadar güzel ki boyunda büyütülmüş tasma kolye olarak da çok şık durur :) sanırım anlatamdım dur internetten bir resim bulup öyle anlatam derdimi :)

  7. Anladım Filizcim ne demek istediğini :) Daha bunlar ilk denemelerimdi ve plansız misafirliğe gittiğimde elimden geleni yaptım :) Kafamda bir tasarlayayım bakalım olabilir neden olmasın :)

  8. hımmm fılızcımmm harıka bır fıkır vermiş..yap yap senay cımmm madem ankaraya gelıyon:))) bencede yap o tasma sekli cok hoşuma gıder:)))))

  9. Filizciiiiiim kıs onlar tek parça kolye onları yapamam ama tasma kolye düşüneyim ilham gelirse yaparım neden olmasın :)
    Serpilcim beni bir kolyeyle asla korkutamazsınki :) İstediğin senin olsun :)

  10. o kolyelerin telle olanını yapacan, zaten yapmışsın burada sadece daireyi boynuna göre ayarlayacan harika durur :) yaparsın sen ben bundan eminim :)

  11. Münürecim teşekkürler canım :) Anladım ben demek istediğini :)
    Filizciiiiiiiim şu anda yarışma için acil birşeyler yapmaya çalışıyorum kafamda o var :) Onun için listeme aldım bir ara düşüncem :D Ama ben de insanım kıs herşeyi de yapamam yani öyle deme :)

  12. harika bunlaar! üçünü de çok sevdim ama mavi olana ayrıca vuruldum.. ne kadar güzel bir araya getiriyorsunuz boncukları! ellerinize sağlık..

  13. :) Selcencim evet öyle yakında neler yapabileceğime dair bir öngörüde bulunamıyorum. Elime alıyorum kıvır bük birşeyler çıkıyor işte :) Teşekkürler :)
    :) ecerce çok teşekkürler alıştım galiba boncuk tel olayına :) Kendiliğinden gelişiyor artık :)

  14. :) teşekkrler rapunzel-esk :) Tellerle uğraçmayın sadece dikin mi diyorsunuz yani :) Arada dikişin arasına da birşeyler koyup es vermek gerekki dikişte de üretkenlik artsın özlem olsun ki daha güzel şeyler çıksın ortaya :) Yoksa dikiş dikmek benim de en büyük zevkim :) Ama hep aynı yemek hep aynı yemek sıkılıyor insan arada değişik birşeylerden de tatmak lazım diye düşünüyorum ondan yani benim herşeye el atmam :) Değişiklik olsun diye :)