Yılbaşı temalı keçe işler

-

keceden-el-yapimi-cantalar-
Paylaştığım fotoğraflardan anlaşıldığı üzere yılbaşı havasındaydım geçen hafta da :) Yine kokinalar, yeşiller, bolca kırmızılar, aralara beyaz dokunuşlar… Böyle geçecek sanıyorum yılbaşına kadar. Halbuki benim bunlara ara verip ders çalışmam lazım. Ama olsun, bunlar daha zevkli, dersleri de yılbaşının hemen ertesine bırakayım, sınav haftasına yani ;) Bu arada ilk 10marifet’e söyleyeyim bir sınavdan 95 aldım, inanamadım nasıl olduğuna ama sunum sınavı notu bana bu haftanın en büyük müjdesi oldu. Darısı diğerlerinin başına inşallah :)
Bu çantaların, cüzdanların yapılışlarını blogumda anlattım, zaman zaman ordan bakabilirsiniz.

yilbasi-temali-kapi-susu
Yılbaşı çelengini ilk kez denedim ama malzemelerini de koydum fotoğrafa, gördüğünüz gibi çok basit aslında bu çelengi hazırlamak ve çok da kısa zaman alan bir iş. Şöyle ki:

  • Çuval bezini şeritler halinde kesiyoruz.
  • Kalın teli iki kat dolayarak istediğimiz ölçüde bir daire yapıyoruz.
  • Çuval bezini doluyoruz güzelce ve sağlamlaştırmak amacıyla iple sarıyoruz üstünü.
  • Sonra sıcak silikon yardımıyla evde gözümüze kestirdiğimiz, misal sakladığımız malzemeler içinden ya da yılbaşı ağacımızın üstünden uygun malzemeleri de yapıştırdık mı çelengimiz hazır.

keceden-el-yapimi-cantalar

keceden-el-yapimi-cantalar-1

kece-kalpli-yesil-canta

hediye-paketi-susleme-fikirleri
Ve bir de son postumda dedim ki “kalbi ılık” bir erkek çocuk yetiştirmeye çalışıyorum ;) Ne demek istediğimi merak edenler için de adres

esencan

Bir Cevap Yazın