Salı, Aralık 6, 2016

18 YORUMLAR

  1. Lacivert beyaz oldukça şık bir görünüm veriyor. Tebrikler…. Bu arada desensiz lacivert yapışkanlı kağıdı nereden buldunuz?

  2. Valencia, teşekkürler, kağıtların ikisini de Tansaş’tan aldım. Fiyatı da çok uygun, iki lira civarındaydı.yenihayat54, çok teşekkür ederim.akoni, valla ben içlerini de süsleyip öyle gönderecektim, eşim kızdı geç oldu artık uğraşma diye bıraktım bende, daha sonra inşallah. Yakalandım:)))38ela, teşekkür ederim, ben de annemden aldım iki tane daha, onları da giydiricem en kısa zamanda.neduk, çok eşekkür ederim, beğendiğinize sevindim.

  3. bende çok seviyorum bunları..ne güzel görünüyorlar.bugün çıktığımda ekoseli aradım ama yoktu.çok güzel görünüyorlar canım.eline emeğine sağlık.

  4. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.. kareli ve düz renk tam uymuş birbirine.. bende kapladım kutularımı bir kaç güzel kutu daha geldi onalrı da bitireyim diyorum ama daha süslemedim.. bir mağazada indirim vardı ben topladım yapışkanlı kağıtları :)ayrıca gönüldenele, senin çiçeklinin deseni ne güzel, mavinin her tonu süper zaten :)

  5. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Ben de bayılıyorum kutu süslemeye. Bu mavi pötikareliden bende de var. Büyüüük bir kutu kapladım, kutu kaplama malzemelerim onun içinde duruyor.

  6. çok güzel olmuşlar. kapağın renginin farklı olması ne güzel olmuş.gönüldenele seninkilerde çok şık. ikinizin de ellerine sağlık

  7. kutular çok güzel.gönüldenele seninkiler de çok güzel.ellerinize sağlık.özendim.gittim ayakkabı dolabındaki kutulara baktım.hangisini süsleyeyim diye.

  8. yaaa çok güzel olmuşlar insanı özendiriyorsunuz. evden çok sık çıkamıyorum şuan. çıktığım ilk etapta malzeme alıp bende kaplayacağım kutuları. bööle cici şeyler yapacağım. ellerinize sağlık

  9. ya bende çok özeniyorum birsürü ayakkabı ve a4 kağıdı kutusu biriktirdim bende yapıcammmmmmmmmmm ellerine sağlık sevgili bizimgibiler