yumoş iple yeni bir model

-

Daha önce ördüğüm kare paspasımı hatırladınızmı?İpleri alırken nasıl abarttıysam kareliden bir tane daha ördükten sonra hala kalan ipim vardı.Bende tümden başlayıp ipin bittiği yere kadar öreyim dedim ve bu modeli başladım.Yarıdayken sökmeyi bile düşündüm ama kıyamayıp bitirdim. Bereketli ipimden birde küçük paspas çıktı:)

Küçük parçanın üzerindeki beyaz kareleri sonradan örüp diktim.

16 yorum gelmiş

  1. utkucum

    çok güzel oplmuş renk ve desenler.eline sağlık.bende yapıyorum yatak odam için ama daha bitmedi inanılmaz ip gitti.seninkinin ebatlarını ipin kalınlığını ve ne kadar ip gittiğini öğrenebilirmiyim.benimkine ince ve kalın sakallı ipi 10 nolu şişle 1,5 *2 m ebatında yaptım 9 kilo ip gitti.benmi beceremedim acaba

  2. Noblesse

    iyi ki sökmemişsin gönüldeneleciğim, harika olmuş ikiside, büyük parçayı tek parça halinde mi ördün?

  3. gonuldenele

    utkucum diyor ki;çok güzel oplmuş renk ve desenler.eline sağlık.bende yapıyorum yatak odam için ama daha bitmedi inanılmaz ip gitti.seninkinin ebatlarını ipin kalınlığını ve ne kadar ip gittiğini öğrenebilirmiyim.benimkine ince ve kalın sakallı ipi 10 nolu şişle 1,5 *2 m ebatında yaptım 9 kilo ip gitti.benmi beceremedim acaba

    Öncelikle çok teşekkürler.Utkucum ben toplam 15 kilo kadar ip aldım.İçine de naylon paspaslık ipler varya onlardan karıştırarak 8 no lu şişle ördüm.Düz gri bir klozet takımı, yalşık 120×70 cm ebatlarında üç parça birde son resimdeki küçük parçayı ördüm.Buna göre sanırım senin ip normal epeyce büyük örmüşsün çünkü.

  4. gonuldenele

    aslımavi teşekkür ederim:))Kağıtkalemsilgi canım bunlar geçen kışın işleri uzun gecelerde dizi izlerken ördüm.alonenes,03bellinda ,sibel tunay çok teşekkürler.Diğer küçük olanı kalan ipler ortadan kalksın diye örmüştüm bende.

  5. gonuldenele

    Noblessecim çok sağol.Tek parça ördüm tahmin ettiğin gibi.İp ağır ,içine de ip karıştırıp ördüğümden çok zorladı beni.Ondan düşündüm sökmeyi ama yılmadan bitirdim:))

  6. sibeltunay

    İçine ip karıştırmışsın şimdi anladım.Sağlam dursun diye mi?Ben bu tip paspasların altına elyaflı astar konulduğunu hatılıyorum.Yanılmış da olabilirim.

  7. gonuldenele

    İçine ip karıştırınca örgü daha tok oluyor.Birde naylonlu paspas-patik ipleri varya onlardan karıştırdım.Ben astarlamayı değilde arkasına halı kaydırmazlardan dikmeyi planlıyorum.

  8. utkucum

    hepsinide iyi günlerde kullan beğenildiğini görünce harcadığın paranında emeğinde poşa gitmediğini görmek güzel…

Bir Cevap Yazın