3D Klozet Takımı

-

Farklı boyda iğnelerle yapılan punch nakışı; hem farklı kalınlıkta iplerle çalışılabilmesini, hem de eserin 3 boyut özelliğinin vurgulanmasını sağlamaktadır.

Ayrıntılar için blogumabeklerim.

9 yorum gelmiş

  1. kriizantem

    Ben bunları ilk olarak kadınlar kulübünde görmüştüm. Ordan bloğuna yönlendim, hatta oraya da yorum yazmıştım. Çok beğendim, hemen gidip punch iğnesi aldım. Ama hala yapabildim sayılmaz, ben birini yapana kadar diğeri sökülüyor:)) İpini de bu iğneyle kullanılan iplerden almıştım. Hani şu bobinde olan naylon iplerden. Hatam nerde bana söylerseniz sevinirim.

  2. Sersoy

    çok teşekkur ederim kızlarsevgili kriizantem aslında hata yapmıyorsun sadece atladığın bir nokta var anladım kadarıyla.. ilk başladığın yere çok az tutkal surersen yaptıkların sökulmeyecektir. işlemi tamamen bitirdikten sonra diğer kısımlarınıda hafif şekilde tutkallaman gerekir.

  3. Daliya

    sersoy googleden punch iğnesinden geldim buraya. Aslında hep burdayım da :)))Şimdi nasıl ipler geçiyo nasıl batıp çıkıyo punç iğnesinde yada bir sürü iğneli olan var ipleri geçirdik gözlerinden deseni çizdik başlangıç nasıl olucak? ip nerde kalıcak tutkalı nereye süreceğizKlozet takımın çok güzel olmuş bende bir klozet takımımkestim peluştan üzerine yapabilirmiyim dersin ?Krizantem yapabildin mi ?

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?