ELDiVEN NASIL ÖRÜLÜR? MODELLER ÖRNEKLER

-

Şık örgü eldiven, saç örgüsü eldiven, beşparmaklı yarım eldiven, iki parmaklı çocuk eldiveni, oyuncak eldiven, motifli desenli eldiven, beş şiş ile eldiven, tiftik eldiven hepsi biraraya derlenmiş. Eldiven nasıl örülür, örgü modelleri nelerdir, hepsi birarada sunulmuş.Eldiven örmek isteyenler, eldiven nasıl örülür diyenler, eldiven örnekleri nerede diye arayanlar, çeşit çeşit desen esen eldiven isteyenler, çocuk eldiveni nasıl örülür diyenler her aradığınız burada tek adreste.

8 çeşit eldiven ve anlatımı için buraya bakabilirsiniz.

10 yorum gelmiş

  1. sefa97

    araştırmacı, meraklı, paylaşımcı arkadaşım… yine konuşturmuşsun araştırmacılığını. bayıldım çok güzel. oldum olsa sevmişimdir yarım eldivenleri. ama örecek hiç vaktim yok. ancak sen yolla ben böyleeeee iç geçirerek bakayım ancak. sağolasın.

  2. kondor

    ya bende bu iğneyle örülen küçük modellere taktım daha öncede marifette buna benzer konular olduydu nası yani demek durumdayım iğne çok küçük ve ince bu bir tutulmazki… nasıl ilmek atacanda duracak bu iki ama takılmadım değil denesem deli çıkarmıyım acaba

  3. NLPMaster

  4. shane

    eldiven o kadar çok severim ki! havalar soğudu mu geçiriveririm elime. hele bu sene uzun eldivenler çok moda. benim de çok sevdiğim mavi eldivenlerim var, neredeyse içeride bile takmak istiyorum ama klavye tuşlarına biraz zor basılıyor o zaman! her zamanki gibi faydalı bir yönlendirme yapmışsınız sevgili NLPMaster, teşekkürler :)

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?