Plastik kaşıktan saat yaptım

-

Plastik kaşıktan saat
Plastik kaşıktan yaptıgım saat çalışmam sonunda bitti.. Çok önceden yapmıştım fakat ayna halinde tasarlamıştım ki maalesef olmadı. Ben de saat olarak yapmaya karar verdim ve çok beğendim. Evime ayrı bir hava kattı. Bu arada dijital foto makinemin tarihi yalnış, aylar öncesinden yapmıştım dün duvara asmak nasip oldu :)

Plastik kaşıktan saat

Plastik kaşıktan saat
Duvardaki canlı hali daha güzel.. Maalesef fotograf makinesiyle çok net çıkmadı, umarım beğenirsiniz :)

5 yorum gelmiş

  1. fblinil

    çok emek isteyen bir haylide keyifli bir calısma fakat saat küçük kalmıs kaybolmus bogulmus sanki ortada ben olsam ayna etrafına düsünürdüm veya saat cevresi sırayı daha az tutabilirdim ellerinize emeklerinize saglık :)

  2. zaten ilk başta bende ayna tasarlamayı düşünmüştüm .. ama olmadı ..saate cevırdım.. bencede saat küçük geldi ama fazla sırıtmıyorr.. :) zamanı gösteriyor dogru şekildee :D :D

  3. meralice

    çok güzel olmuş oldukça emek harcamış olmalısınız. ama değmiş doğrusu çok güzel görünüyor.

  4. teşekkür ederim canım evet baya bir uğraştım ..2 paket plastik kaşık kullandım..taban kartonunu ben hazırladım.. silikon degılde mobilya hızlı yapışıştırıcısıylaa yapıştırdım.. ortadakı saatte reklam saatiydi sadece orta kısmını alldım ve monte ettim.. işte gerekli malzemelerı temin edene kadar baya süre geçti ama sonunda bitti :)

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?