Polardan çiçek yapımı

8 yorum var

Polardan çiçek yapımı

Daha önce polardan yaptığım çiçekleri vazoya yerleştirmiştim. Bir de saksısı olsun istedim ve bir bakmışım ki iki saksıyı çiçeklerle doldurmuşum bile :D Aslında onlar da saksı değil, çorba fincanı :D Fincan şeklindeki saksıları çok sevdiğim için bunları da böyle yaptım. Resimleyerek anlatmaya çalıştım ama bir de yazarak anlatayım, belki polardan çiçek yapımı denemek isteyenler olur.

  • Polardan yaprakları kesiyoruz, ince bir tel parçasını poların dibine gelecek şekilde yavaş yavaş geçiriyoruz.
  • Sonra tel altta kalsın diye yaprağı ters çeviriyoruz ve ortasından yapıştırıcıyla ince bir çizgi çekiyoruz.
  • Yaprağı ikiye katlayıp yapıştırıcının iki tarafı az bir şekilde tutmasını sağlıyoruz, böylece yanları kıvrık oluyor ve elimizle tele şekil verdikçe kıvrımlar daha da güzelleşiyor. Bir çiçek için 9 yaprak yeterli oluyor.
  • Hepsini toplayıp diplerinden bir telle birleştiriyoruz. Sonra içine yeşil minik toplar yerleştiriyoruz. Ben kumaştan yaptım ama yeşil boncuklar da olabilir.
  • Dış yapraklar için de çok karışık bir işlem gerekmiyor. Onları da polardan kesip dibinden yapıştırıyoruz.
  • Gövdeyi de tele benzer renkte kumaşla kaplayıp yaptım. İstediğiniz şekli verip yapraklar ekleyebiliyorsunuz.
  • Saksıya yerleştirdikten sonra strafor parçalarıyla sabitleyebilirsiniz. Ben çiçeğin dibine yeşil polardan artan parçaları küçük küçük doğrayıp yerleştirdim ve staforları örtmüş oldum.

Polardan çiçek yapımı

Polardan çiçek yapımı

8 yorum var

  1. Noyumberry
    Noyumberry

    Şık bir çalışma olmuş elinize sağlık..

  2. Senaat
    Senaat

    Tesekkur ederim Noyumberry :)

  3. hobim
    hobim

    Harika görünüyor.Benim de aklımda böyle yapma çiçekler yapmak vardı.Gerçekleri ne yazık ki yaşamıyor.Açıklamalar için çok teşekkürler :)

  4. zulaltan
    zulaltan

    aaa muhteşem çalışma 10marifet kara sularında görünmüş de benim haberim yok!! deniz feneri hiç sinyal vermiyor canım:)
    çiçekler şahane
    saksılar şahane
    fotoğraflar şahane
    bu nu yapan eller şahane
    :) ellerine sağlık senaat :)

  5. Senaat
    Senaat

    tesekkur ederim hobim :) evet gercekleri fazla yasamiyor ama resimleri iyi cekmeye calistim,tabi nekadar belli oluyordur bilemem. beklemedigim kadar gercek gibi duruyorlar,polar olmasina ragmen :)

  6. Senaat
    Senaat

    cooooook tesekkur ederim Filiz :) senin de yorumun her zaman ki gibi harika :) senden ne zaman yorum gelse hep yuzumu gulumsetmis oluyorsun,tekrar tesekkur ederim :)

  7. cherry blossom girl
    cherry blossom girl

    söyliycek laf bulamıyorum harikasınız senaat!

  8. Senaat
    Senaat

    Cok tesekkur ederim cherry blossom girl :)

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?