SATEN KUMAŞTAN LALELİ SECCADE

-

Hatice Hanım’ın kırkyama tekniği ile yaptığı lale desenli seccadeyi sizlerle paylaşmak istedim. Kumaş saten olduğundanmıdır nedir pek çok fotoğraf çektim ama hepsindede parlama yaptı, içlerinde en iyi bu idi. Fotoğrafı beğenmezseniz tekrar çeker gönderirim.

21 yorum gelmiş

  1. Yamali bohca

    En son bu fotoğrafı çektim. Umarım bu daha iyidir. Saten kumaş çok parlıyor malesef:(( Işığıda bir türlü ayarlamayı beceremedim:((((

  2. 09ZUZU

    herzaman gerçekçi yorum yapmşımdır..Bu gerçekten bir emek ve sanat..ama dikkatli koruyun gün ışığında hemen soluyor renkleri..çeyizse karanlıkta rulo yaparak saklayın.. ellerinize sağlık.

  3. Yamali bohca

    09ZUZU yorum için çok teşekkür ederim. Tavsiyenize teşekkürler. Hatice Hanım’a tavsiyenizi ileteceğim:)))

  4. Çok güzel ve düzgün olmuş, üstelik saten kumaşa çalışmak ne kadar zordur bilirim. hatice hanımın eline sağlık

  5. asknedemek

    çok güzel olmuş bu seccade ellerinize sağlık ama ben istemiyorum böyle süslü güzel seccadeleri ceyizime niye derseniz sizler gibi maharetli hanımlar namaz kılarken aman bu nasıl yapılmış deyipte namaz fesada uğramasın ne ben günaha gireyim ne karşı taraf korkumdan daha sade olanları tercıh edıyorum…

  6. Yamali bohca

    Kriiciğim çok teşekkür ederim. Evet senin avatarına uysun diye laleli çalıştırdım canım:)))) Öpüyorum.

  7. Yamali bohca

    Songül 08 sizede çok teşekkür ederim ama bu seccadeyi Ayşe Hanım değil, Hatice Hanım yaptı:)))

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?