Cam boyama ile kek fanusu yenileme

-

kek-fanusuna-cam-boyama-ve-dekupaj-nasil-yapilir
Herkese selamlar, yarışma da bahane olunca evde hobiye dair yapılmış ne varsa döküldü ortaya. Daha önceden boyadığım birkaç parça cam objeyi paylaşmak istedim sizinle, daha önceden yaptığım için yapılış aşamalarını fotograflamamıştım ama yapılışlarından tabii ki bahsedeceğim.

kek-fanusuna-cam-boyama-ve-dekupaj-nasil-yapilir-2
Bu objenin iki parçasını da boyadım. Kapağın üst kısmını önce beyaz cam boyasıyla boyadım, aralarda kuruma süresi bırakarak 3 kat geçtim.
Sonra renkli çıktısını aldığım sevimli pasta resimlerini dekupaj tutkalıyla yapıştırdım.
Kuruduktan sonra sağlam olması için resimlerin üzerinden bir kat daha tutkal geçtim.
Sonra değişik renkler kullanarak fırçanın arka kısmıyla boş kalan yerlere puantiyeler yaptım.
Boya tamamen kuruduktan sonra yine aralarda kuruma süresi bırakarak vernik geçtim ve sevimli bir pasta servis fanusum oldu.

tepsiye-dekupaj-nasil-yapilir
Şimdi de alt bölümünü nasıl yaptığımı anlatayım. Tabağın alt tarafını boyayacağımız için önce işe pasta resimlerini dekupaj yaparak başladım resimleri dekupaj tutkalıyla yapıştırdıktan sonra resmin üzerinden tekrar bir kat tutkal geçtim sonra değişik renklerdeki cam boyaları kullanarak fırçanın sapıyla boş kalan alanlara puantiyeler yaptım.
Boya ve tutkal tamamen kuruduktan sonra pembe cam boyasıyla tüm yüzeyi kapanana kadar boyadım. Yine aynı şekilde kuruttuktan sonra birkaç kat daha geçtim ve son aşamada kuruta kuruta vernikledim. Çok zevkli bir çalışma cam boyama mutlaka denemelisiniz.

siseye-cam-boyama-ve-dekupaj-nasil-yapilir
Tepsi boyama çalışmalarım. Bunlarda da pasta fanusunun alt bölümüne yaptığım uygulamayı yaptım

Sevimli bir sürahi. Bu çalışmada da yine pasta fanusunun kapağındaki gibi uygulama yaptım.

cam-boyama-nasil-yapilir
Ve sevimli fincanlarım, burdaki fincanlar porselen ve zaten renkliydiler. Ben sadece altına tabak uydurup onlara cam boyası uygulaması yaptım.
Bloguma da beklerim sevgiler…

Bir Cevap Yazın

YarnCraft

Amigurumi, crochet & knitting desing..

DIY: Cam fanustan vazoya dönüşüm

| | 0 Yorum

Anlatımlı cam boyama örnekleri

| | 0 Yorum

Cam kumlama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Dekoratif boyama cam şişe

| | 0 Yorum

Akrilik boyama, cam şişe süsleme

| | 4 Yorum

Cam boyama ve dekupaj örnekleri

| | 2 Yorum

Emaye boyama cam tabak

| | 0 Yorum

Beykoz işi cam süsleme

| | 3 Yorum