edding ile cam boyama kalemlik yapımı

-

edding kalemleri ile tam da okullar açılırken cam boyama kalemlikler yapalım dedik, fena mı ettik :) O arada hobi kalemleri ile cam boyamanın inceliklerini de paylaşmak istedik.

Cam boyama kalemlik nasıl yapılır?

Aslında burada bir de “cam kavanoz nasıl boyanır” alt başlığına ihtiyacımız var. Çünkü kavanozlarımız, her zamanki gibi, evde atıl duran, boşalmış, neye dönüşeceğini sabırla bekleyen kavanozlardı. herhalde gidip yeni kavanoz alacağımızı düşünmüyorsunuz bu tip dönüşümler için, değil mi :)

Evet, iki kavanozumuzdan bir tanesini, ponpon fırça ile boyadık. Ponpon fırça ile cam boyamaya dair pek çok anlatımlı yazı ve video sitemizde halihazırda bulunuyor. Arama çubuğunu kullanarak kolayca erişebilirsiniz bunlara. Pembe olanı bu şekilde boyadık. Mat, hafif pütürlü, tam istediğimiz gibi bir yüzeyimiz oldu. Mavi olanı ise içten boyadık. Akrilik boya kullanıyoruz her zaman zaten bu tip işler için malum. Boyayı kavanozun içine, kavanozu yan yan tutup çevirerek yavaşça döküp akıttık. Boza kıvamı gibi bir boya düşünün, su gibi akmıyor tabii. O yüzden fırçayla da yardımcı olduk. Sonuçta yüzeyin tamamını kapladık ve dıştan parlak görünen, hoş bir model oldu. Yani camın içi boyalı sadece, dışı değil.

Evet, ön hazırlık böyle. Gelelim edding kalemlerimiz ile süsleme kısmına. Kalemlerimiz, cam, metal ve plastik üzerinde harika sonuç veren edding 751 numaralı kalemler. Her fırsatta kullandığımız, renklerine bayıldığımız kalemler bunlar. Yapmanız gereken sadece bizimkiler gibi basit desenler bulmak ve yüzeye sakin, dikkatli bir biçimde uygulamak. O kadar çabuk kuruyup kullanıma hazır hale geliyor ki, hemen cici bir objeniz oluveriyor. Sevdiyseniz bizim desenleri kullanabilirsiniz, bizim de çok hoşumuza gider.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Kavanoz boyama mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Cam bardak boyama – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anlatımlı cam kavanoz boyama

| | 0 Yorum

Cam boyama ile kek fanusu yenileme

| | 0 Yorum

Cam boyama pembe reçellik yapımı

| | 0 Yorum

Kek fanusu nasıl boyanır, dekupaj uygulanır?

| | 0 Yorum

Cam boyama neon pembe reçellik

| | 3 Yorum