Etamin üstüne isimli kanaviçe panolar

-

isimli-tarihli-kanavice-etamin-isleme-dogum-panosu-6

Kanaviçe seviyoruz hepimiz değil mi? Nakış teknikleri arasında belki de en popüler olanı, en acemisinden en deneyimlisine her nakış severin gönlünü çeleni, çarpı işi de denen kanaviçe desek yalan olmaz. Sıklıkla etamin kumaşı üstüne, çok ince olmayan nakış ipiyle ve kalınca bir iğne ile işlenen kanaviçe ile hazırlanan isimli panolar, son dönemlerin en sevilen hediyeliklerinden. Mesela yeni doğan bebeklerin isminin, doğum tarihinin, hatta belki kilosunun, boyunun işlendiği etamin doğum panolarına çok rastlıyoruz. Evlenen çiftlerin bu özel günlerini ölümsüzleştiren aşk panolarını da çok seviyoruz. Bu güzel panoları da Instagram hesabımızda paylaştığımız çalışmalar arasından seçtik.

Örneğin bu aşağıda gördüğünüz pano, hoş bir çerçeve içine yerleştirilmiş, Zeynep isimli bebeğin doğumunu müjdeleyen hoş bir etamin çalışma. Bebeğin doğum günü, saati, boyu ve kilosu, adı çok hoş yerleştirilmiş ve askıdaki minicik şirin çamaşır desenleriyle de süslenmiş.

Bu aşağıdaki pano da aynı tarzda hazırlanmış. Bu seferki doğum panosu da minik bir kaneviçe bebek arabası deseni ile süslenmiş. Çerçevenin kenarı da çok güzel süslenmiş, minik inciler, kurdeleler ve tül ponpon ile.

Bu kırmızı kasnak içine gerilmiş etamin kaneviçe pano, Winnie The Pooh deseni ile yine bir bebek doğumunu müjdeliyor. Bebeğin doğduğu andaki fiziksel özelliklerini gösteren ifadelerle hazırlanmış çok detaylı bir pano.

Bu pano aslında etamin üzerine kanaviçe ile işlenmemiş doğrusu, bir istisna olarak bu listeye aldık ama ne kadar güzel değil mi? Düz nakış ile işlenmiş güzel çiçekler ve bebeğin özellikleri kasnağa çok güzel yerleştirilmiş, sonuç çok zarif olmuş.

Bu erkek bebek doğum panosu da çok şirin. Minik bulutlar, askıda çamaşırlar, bebeğin ismi ve doğrum günü yine etamin üstüne kanaviçe ile işlenmiş. Sonuç çok şirin olmuş.

Kırmızı, çok zarif bir çerçeve içine yerleştirilmiş çok hoş bir doğum panosu var karşımızda. İnce bir ağaç dalı üstünde minik bir kuş, bebeğin ayak izi, doğum günü ve saati, tabii ki bir de ismi çok güzel işlenmiş çarpı işi ile.

isimli-tarihli-kanavice-etamin-isleme-dogum-panosu

İki erkek bebek için hazırlanmış iki sade ve güzel etamin pano ile devam ediyoruz. Mavi ve yeşil çerçeveler içine mavi ve yeşil iplerle çalışılmış, bıyık desenleri ile süslenmiş çok hoş iki etamin pano.

isimli-takvimli-kanavice-etamin-isleme-pano-11

Takvimli etamin kasnak panolar da çok güzel oluyor. Bu panoda da bir çiftin evlendiği ayın günleri işlenmiş ve nikah günü de minik pembe bir kalp ile gösterilmiş. Çiftin isimleri, güzel kaneviçe güller… Çok hoş olmuş.

Bu kasnak etamin aşk panosunun çevresi inci boncuklarla süslenmiş. Yine evlilik ayı takvimi işlenmiş, çiçeklerle zenginleştirilmiş bu hoş pano da.

Bir zarif etamin aşk panosu daha…

Kasnak üzerinde bir kanaviçe aşk panosu örneği daha.

Gelin arabası işlenmiş çok cici bir etamin aşk panosu modeli.

Bu mor kasnağa gerilmiş kaneviçe aşk panosuna da bayıldık.

Çok cici, inci boncuklu, pastel renklerde hazırlanmış nefis bir etamin bebek doğum panosu örneği.

Bu kanaviçe aşk panosuna da hayran kaldık. Ne kadar zarif hazırlanmış.

Çok sevimli bir kasnak aşk panosu daha.

isimli-takvimli-kanavice-etamin-isleme-pano

Bu sevimli etamin kasnak bebek doğum panosunda anne ile babanın da adı işli.

sevimli-kanavice-etamin-dogum-panosu

Mutfağa asmak üzere hazırlanmış çok hoş ve zarif bir etamin kasnak pano. Kurdele nakışı çiçeklerle de süslenmiş.

mutfak-icin-etamin-kanavice-kasnak-pano

Bu isimli etamin panodaki kıza bayıldık.

kanavice-etamin-dogum-panosu

Bu etamin aşk panosunun zarafeti ve inceliği de bir ayrı olmuş. Çok zarif, ince bir kanaviçe pano örneği.

isimli-zarif-etamin-kanavice-ask-panosu

Bu modellerin hepsi, dediğimiz gibi Instagram hesabımızda yer alıyor. Her paylaşımda sahibine yer veriyoruz, dolayısı ile hepsine ulaşabilirsiniz dilerseniz.

Bir Cevap Yazın

shane

Kanaviçe isim işlemeli havlu kenarı

| | 0 Yorum

Kuşlu etamin kasnak aşk panosu

| | 0 Yorum

Kanaviçe clutch çanta modelleri

| | 2 Yorum

Takvimli aşk panosu – kanaviçe

| | 0 Yorum

Kanaviçe mutfak panosu

| | 0 Yorum

Video: Erkekler el işi yaparsa

| | 1 Yorum

Çarpı işi desenli vintage çantalar

| | 0 Yorum

Çarpı işi duvar saati modeli

| | 0 Yorum