10marifet’ten Instagram kareleri – 1

-

guzel-bez-bebek-modelleri-el-yapimi

10marifet’in Instagram hesabında da büyük bir dünya var. Buradaki üyelerimizin bir kısmı ile orada da beraberiz, buradan oraya giden, oradan buraya da gelenler var ama sadece orada devam eden bir akış da söz konusu. Çok güzel el işi çalışmaları paylaşıyoruz, zaman zaman oradan buraya aktarımlar yapalım, bu güzellikleri daha çok kişi görsün istedik.

Bakın şu el yapımı kumaş bebeklerin güzelliğine… Minik bez bebek hanımların tarzları, giysileri, saççları başları ayrı bir alem. El yapımı bebek dikmek için çok büyük maceralara gireceğinizi düşünerek gözünüzü korkutmayın. Dikiş makinesiz bile başlayabilirsiniz bu işe aslında. Zamanla el alışacaktır. 10marifet videoları arasında bir kumaş bebek yapımı video serimiz de var, oraya da bir gidin bakın, fikriniz olsun. Saçlarını keçeden ya da yünden yapabilir, elbiselerini elde dikebilir, onlara minik aksesuarlar tasarlayabilir, yanaklarını allıkla renklendirebilirsiniz. Bez bebek örnekleri arasında biraz gezinerek bu konudaki ufkunuzu açabilir ya da sadece bakarak ruhunuzu okşayabilirsiniz. Çünkü çok güzeller.

guzel-ahsap-boyama-ve-dekupaj-ornekleri

Bir marifetlinin en sevdiği işlerden biri ahşap boyama, o kesin. Dekupajla desenlendirilen eski konserve kutuları, dekoratif boyama teknikleri ile güzelleştirilen ahşap kutular ve sepetler, yine peçete transfer ile güzelim panolara dönüşen tahta parçaları, üzerine minicik fırça darbeleri ile desenler aktarılmış ahşap kesme tahtaları… Ne güzel örnekler değil mi? 10marifet’teki dekoratif boyama kategorisinin altında ahşap boyama teknikleri bölümünde gezince bu konuda neler yapılabileceğini yüzlerce örnekler görebiliyorsunuz. 10marifet videoları içinde de yine ahşap nasıl boyanır, dekupaj nasıl yapılır, bilgilendirici videolara rastlayacaksınız.

guzel-kanavice-etamin-modeli-ornekleri

Kanaviçe sevenimiz çok, onu da biliyoruz. En popüler nakış tekniklerinden biri olan kanaviçe, nam-ı diğer çarpı işi, Instagram hesabımızda da en fazla rastladığımız ve yer verdiğimiz tekniklerden biri. Etamin üzerine kanaviçe panolar, üzeri çarpı işi ile işlenip süslenmiş çantalar, kanaviçe takılar, masa üstlerini şenlendirecek etamin işlemeli tablolar, çerçeveler o kadar çok ve güzel ki, biz de neye bakacacağımızı şaşırıyoruz.

guzel-renkli-tig-isi-modelleri

Tığ işi çalışmaların çeşitliliği de bizi bizden alıyor gerçekten. Tığ işi masa örtüleri zaten bir klasik. Tığ işi sepetlere hayran kalıyoruz. Yine tığ işi motiflerin bir araya gelmesiyle yastıklar, kırlentler, battaniyeler çıkıyor ortaya, biz de hayran kalıyoruz. Rengarenk ince yünler, ipler, tığlar, şişler bir araya gelince zaten hiçbirimiz bakmaya doyamıyoruz, onu da biliyoruz.

ici-dolgulu-kece-ve-kumas-kalp-modelleri

Keçe ve kumaş kalplerin içlerini elyafla doldurup minik süsler, lavantayla doldurup minicik keseler yapılıyor ya, çok zevkle izliyoruz bu küçük çalışmaları. Ellerimizle yaptığımız kalpler, hem dikmesi kolay hem de çok şık görünen hediyeler olmaz mı? İşte birkaç örnek de yine Instagram akışımızdan gelsin.

guzel-kece-modelleri-kece-ile-neler-yapilir-ornekler

Keçe ile dünyaları yapıyorsunuz. İnce ve kalın keçeler kullanarak ne güzellikler çıkıyor ortaya, bunu yıllardır zevkle izliyor, çok iyi biliyoruz. Keçeden minicik patikler, bebek ayakkabıları, içi dolgulu bebek şekerleri, süsler, keçe runner’lar, masa örtüleri, keçe kapı ve duvar süsleri bunlardan sadece birkaçı.

10marifet Instagram hesabından paylaşımlar yapmaya devam edelim diyoruz :)

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

shane

Kanaviçe işleme tülbent modelleri

| | 0 Yorum

Kanaviçe işlemeli portföy çantalar

| | 1 Yorum

Kanaviçe işlemeli eşarp modelleri

| | 0 Yorum

Kanaviçe işlemeli şal modelleri

| | 0 Yorum

Kanaviçe isim işlemeli havlu kenarı

| | 0 Yorum

Kuşlu etamin kasnak aşk panosu

| | 0 Yorum

Kanaviçe clutch çanta modelleri

| | 2 Yorum

Takvimli aşk panosu – kanaviçe

| | 0 Yorum

Kanaviçe mutfak panosu

| | 0 Yorum

Video: Erkekler el işi yaparsa

| | 1 Yorum

Çarpı işi desenli vintage çantalar

| | 0 Yorum

Çarpı işi duvar saati modeli

| | 0 Yorum

Etamin çanta ve kolye takımı

| | 0 Yorum