Gül motifli havlu kenarı süslemesi

-

tig-isi-gul-suslemeli-havlu-kenari-ornekleri
Gül motifli havlu kenarı süslemesi yapımı için sihirli halka yapıyoruz öncelikle. Sihirli halkamızın içine 16 tane 2’li trabzan yapıyoruz. 5 zincir çekiyoruz 1 ilmek atlıyoruz, bu şekilde 8 defa yapıyoruz. 1 5’li zincirimin içine sık iğne, 1 tane tekli trabzan, 2 tane 2’li trabzan, 3’lü trabzan, 2 tane 2’li trabzan, 1 tekli trabzan, sık iğne yapıyoruz. Gülümüzün ilk yaprağı oluştu, diğer 5’li zincirimize sadece ilmek kaydırma yapıyoruz ve bu şekilde 4 defa uyguluyoruz ve ipimizi arkaya alıyoruz. Arkada da üstteki yaptığımız işlemi tekrarlıyoruz. Burdaki tek püf nokta diğer kata geçtiğimizde yaprakların aralarda olması, yani yapraklar üst üste gelmeyecek. 3. kata geldiğimizde 5l’i zincirimize sık iğne, tekli trabzan, 3 tane 2’li trabzan, 3’lü trabzan, 3 tane 2’li trabzan, tekli trabzan, sık iğne, diğer 5’li zincire ilmek kaydırma yaparak bu işlemi 4 defa tekrarlıyoruz ve gülümüzün 3. katmanını da yapmış bulunuyoruz. Yaprakları da keçeden yaprak deseni kestim ve gülün alt kısmına diktim. Gül motifli havlu süslememiz hazır.

tig-isi-gul-suslemeli-havlu-kenari-ornekleri-1

Bir Cevap Yazın

Kanaviçe işli havlu kenarları

| | 0 Yorum

Etamin işli havlu kenarı

| | 0 Yorum

Kanaviçe isim işlemeli havlu kenarları

| | 0 Yorum

Kanaviçe takım logolu havlu kenarı

| | 0 Yorum

Kanaviçe işlemeli çeyizlik havlu kenarı

| | 0 Yorum

Çeyizlik havlu kenarı modeli

| | 2 Yorum

Kanaviçe havlu kenarı modelleri – renkliisler

| | 0 Yorum

İğne oyası havlu kenar dantelleri – sihirlibohcam

| | 0 Yorum

İğne oyası havlu kenar dantelleri – Elif Çeyiz

| | 0 Yorum

Tığ işi kedicikli havlu süslemesi

| | 0 Yorum