Kumaş çiçekli havlu süslemesi yapılışı

-

kumas-cicekli-havlu-suslemeleri
Fazla olan nakışsız renki havluları mutfakta kullanımlık olarak tasarlıyorum. Çeyiz serilince her çeşitten olsun, yok olmasın, çok olsun, eksik olmasın fazla olsun diyorum. Mutfakta kullanılmak için hazırlanan bu havlunun ucuna ince lacivert güpürü elde diktim. Böyle de gözüme boş görününce üzerine aynı büyüklükte 2 tane beyaz kumaş çiçek kullandım. Kumaş çiçekli güzel bir mutfak havlusu kenarı oldu, yapılışını size de anlatmak istiyorum.

Kumaş çiçeklerin farklı formlarını daha önce paylaşmıştım. Profilimi inceleyebilirsiniz. Bu havluda kullandığım kumaş çiçek için aynı büyüklükte 2 tane daire kesiyoruz, ikiye katlıyoruz ve teyel alarak 5 tane yaprağı yan yana ekliyoruz. Sıkıca büzdükten sonra düğümlüyoruz. Çiçeğimizin ortasına sıcak silikonla yarım inci yapıştırıyoruz. Çiçeğimiz hazır.

Havlunun iki kenarından eşit uzunluklarda kumaş çiçeğimizi havluya sıcak silikon ile yapıştırıyoruz. İsterseniz dikerek de sabitleyebilirsiniz.

Ben iki tane kumaş çiçeği yeterli buldum, isteğinize göre sayıyı arttırabilirsiniz. İsterseniz sadece gupür dikerek de havlu kenarınızı sade olarak kullanabilirsiniz.

kumas-cicekli-havlu-suslemeleri-4

kumas-cicekli-havlu-suslemeleri-2

Bir Cevap Yazın

Spring

Kanaviçe işli havlu kenarları

| | 0 Yorum

Etamin işli havlu kenarı

| | 0 Yorum

Kanaviçe isim işlemeli havlu kenarları

| | 0 Yorum

Kanaviçe takım logolu havlu kenarı

| | 0 Yorum

Kanaviçe işlemeli çeyizlik havlu kenarı

| | 0 Yorum

Çeyizlik havlu kenarı modeli

| | 2 Yorum

Kanaviçe havlu kenarı modelleri – renkliisler

| | 0 Yorum

İğne oyası havlu kenar dantelleri – sihirlibohcam

| | 0 Yorum

İğne oyası havlu kenar dantelleri – Elif Çeyiz

| | 0 Yorum

Tığ işi kedicikli havlu süslemesi

| | 0 Yorum