İğne oyası mini saplı çiçek yapımı

-

igne-oyasi-sapli-cicek-yapimi-anlatimli-1
İğne oyasından yapılmış bu mini çiçeğin yapımını anlatacağım. İğne oyası sağlı çiçek yapılışı, resimlerden ve tariften takip ederek hiç zor değil, siz de yapabilirsiniz. İğne oyası nasıl yapılır henüz bilginiz yoksa o zaman önce 10marifet arama çubuğuna “iğne oyası video” yazın ve çıkan videoları takip edin. Bu şekilde, iğne oyasının temellerini öğrenebilir ve bu tarifteki uygulamaları siz de yapabilirsiniz. Geçelim bu çiçeğin yapılışına:

Önce yeşil renk ip ile 7 zürafa yapıp üst üste çıkmaya başladım. Aşağıdaki resimde başlangıcı görüyorsunuz.

Biraz daha devam edince görünüm bu olacak. Sapın uzunluğu ne kadar olsun istiyorsanız o kadar devam edebilirsiniz.

Belli bir uzunluğa gelince 2 zürafadan artırmalı yaprak yaptım. Basit bir yaprak ile sapa hareket verebilirsiniz. İstediğiniz kadar yaprak eklemesi yapabilirsiniz.

Ben iki yaprak ekledim ve sap bu şekilde göründü.

Yaprak ve sapımızı tamamladıktan sonra çiçeğimize geçiyoruz. 4 zürafadan artırmalı çiçek yapıyoruz. Bu da oldukça basit bir iğne oyası çiçek yapılışı.

Resimdeki gibi artırıp eksilterek çiçek taç yapraklarını oluşturuyoruz.

4 taç yaprağı bu çiçek için yeterli olacaktır.

Ben çiçeğin kenarlarından yarı kısma kadar örerek birleştirdim. Böylece daha dolu, daha boyutlu bir çiçek haline geldi.

Taç yapraklarını birleştirince çiçek daha bir lale formunu aldı ve bombe kazandı.

Sapı da birleştirip çiçeğimi tamamladım.

Sizler de yapıp istediğiniz süslemede kullanabilirsiniz. Mutlu günler herkese.

Bir Cevap Yazın

stargirl

İğne oyası incili küpe

| | 0 Yorum

10 kolay iğne oyası kenar danteli örneği

| | 0 Yorum

Video: İğne oyası zürafa yapımı

| | 0 Yorum

İğne oyası tespih süsleri – instahamarat

| | 0 Yorum