Keçeden pembe kalpli kapı süsü yapımı

-

kece-pembe-kalpli-kapi-susu-nasil-yapilir-1
Aşkın simgesi kalpler..
Yarışmayı ilk gördüğümde katılıp katılmamak arasında çok kararsız kaldım. Ama sonunda şansımı denemeye karar verdim. Keçeyle ilk tanışmam başıma gelen büyük bir trafik kazasıyla başladı. Uzun süreli yatakta tedavi gördüm ve ayağa kalktığım zamandan sonra kuzenimin desteğiyle işlerime başladım..
Sizlere yapımı kolay ve çok sevimli bir kapı süsü anlatacığım.

Kullanılan malzemeler:
Renkli (istenilen renk) keçe
Dalgıç kumaş
Tuafiyelerde bulunabilen köpük halka
Kurdele (tül, dantel)
Yarım inci
Kırnap ipi
Boncuk elyaf
Makas
Sıcak silikon

Yapım aşamaları:
İlk başta aldığımız dalgıç kumaşı saç örgüsü yapmak için istenilen boyutta 3 parça kesiyoruz. Saç örgüsü yapımını bitirdikten sonra halkamıza sarıyoruz ve silikon yardımıyla yapıştırıyoruz.

Simit boyutu;
boy:34 cm en:34 cm

Bu şekilde halkamızın sarma işlemini tamamlamış oluyoruz.

Kalplerimizi iki boyutta kesiyoruz.Kesimlerde kalıp kullanırsanız daha hoş bir görüntü elde edebilirsiniz.Kestiğimiz kalıpları iğne yardımıyla keçeye sabitleyip yada uçan keçe kalemi kullanıp çizim ve kesim işlemini tamamlıyoruz.
Kalplerimizin boyutu;

orta boy: büyük boy;

en:10 cm en:13 cm

boy:9 cm boy:12cm

Kestiğimiz keçelerimizi battaniye dikişini kullanarak dikimini yapıyoruz ve içine boncuk elyafı doldurup kalbimizin dikimini tamamlıyoruz.

Kapı süsümüzün alt kısmındaki sarkmış olan kalplerimiz için beyaz (ya da farklı renk) keçemizi iki adet renkli keçenin arasına koyarak elde ya da makinede dikimini yapıyoruz ve elyaflarını doldurup tamamlıyoruz.

İç tarafta kalan beyaz keçemizin kenarlarını makas yardımıyla dalgalı bir şekilde kesiyoruz.

Kalplerimizin üzerine isterseniz baş harflerinizi yazıp yapıştırabilirsiniz.
Kalplerimizin arka kısmına kınnap ipi yapıştırıyoruz, böylece sarkaç modelini tamamlamış oluyoruz.

Bu şekilde toplamda 4 orta, 5 adet büyük kalp elde etmiş oluyoruz. Tüm kalplerimiz tamamlandıktan sonra tül, dantel, kınnap ipi ve ince kurdelelerle kalplerimizi süslemek için küçük fiyonklar yapıyoruz ve üzerlerine minik inci kullanıyoruz.
Ben bir kalbimizin üzerine sırf yarım incilerle süsledim böylece hoş bir hava katmış oluyoruz.

Böylece kalplerimizin dikim ve süsleme işi bitmiş oluyor.
Eeee konumuz AŞK olunca kapı süsümüzde yazı olmasın mı? :)
Ben LOVE yazısını seçtim ama siz isterseniz farklı yazılar ya da isim de yazabilirsiniz.
Yazımın kalıp görseli bu şekildedir. Umarım işinize yarar. Kalplerimizin kesimi ve dikiminde anlattığım şekilde yazımızın kesim ve dikim işlemini gerçekleştirmiş oluyoruz.

İsteğiniz doğrultusunda yazımızın üzerine minik kalpler kesip silikon yardımıyla yapıştırabilirsiniz.

Tüm hazırlıklar tamam olduğuna göre sırada kalplerimiz ve yazımızın halka üzerine monte edilmesi kalıyor.
İster simetrik isterseniz gelişi güzel şekilde sıcak silikon yardımıyla yapıştırıyoruz.
Böylece kapı süsümüz tamamlanmış oluyor. Evimize hem şık hem de sevimli bir görüntü vermeniz dileğiyle hepinize kolay gelsin..

NOT: kapı süsümüzü kapıya çift taraflı yapışkan bant yardımıyla monte edebilirsiniz.
fb hesabımdan da beni takip edebilirsiniz.

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Çiçekli hoşgeldiniz kapı süsü modeli

| | 0 Yorum

Keçe uğur böceği kapı süsü

| | 0 Yorum

Jüt ipten çiçekli kapı süsü

| | 0 Yorum

| | 0 Yorum

Güvercinli kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçeden pembe kalpli mutfak kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçe detaylı, tavuskuşu tüylü kapı süsü

| | 0 Yorum