Laptop kılıfı nasıl dikilir?

-

kumas-laptop-kilifi-nasil-dikilir-anlatimli-dikis-onerileri
Merhaba sevgili 10marifet okuyucuları. Burayı çok özlemiştim. Uzun zamandan sonra sizinle bilgisayarım için diktiğim kılıfı paylaşmak istiyorum. Renkli ve çiçekli kumaşları çok seviyorum bu yüzden kumaşlarım arasından ana kumaş olarak çiçekli bir kumaşı, astar olarak da onunla uyumlu olarak nar çiçeği puantiyeli bir kumaş seçtim. Fermuarı da yine kumaşlı uyumlu olarak mor bir fermuar seçtim.

kumas-laptop-kilifi-nasil-dikilir-anlatimli-dikis-onerileri-1
Öncelikle kumaşları bilgisayarımın ölçülerine göre kestim. İki kumaşın arasına bilgisayarımı darbelerden koruması adına elyaf yerleştirdim. Fermuarım 50 cm kadardı. Fermuarı uzun seçmemin sebebi bilgisayarı kılıfa kolayca yerleştirebilmek için fermuarı yan taraflardan da geçirmek istedim.

Daha sonra da dikişleri tamamladım. Elimde kalan kumaştan da ince uzun bir parça kesip fermuarın ucuna taktım.
Umarım sizler içinde ilham verici olmuştur. Diğer projelerim için bloguma (hemen bir tık : )) beklerim. Sorularınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

shiningminds

Ben kendin yap projelerine ve elişlerine meraklı bir öğrenciyim. Boğaziçi Üniversitesi İşletme bölümünde okuyorum ve daha çok yeni bir blogum var. İstanbul'da yaşıyorum.

Kumaş defter kılıfı yapımı

| | 0 Yorum

Kuş işlemeli kılıf dikimi

| | 0 Yorum

Hello Kitty iPad çantası

| | 0 Yorum

Telefon kılıfı nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Keçe süslemeli kumaş kalemlik yapımı

| | 0 Yorum

Örgü çiçek süslemeli kadife tablet kılıfı

| | 2 Yorum

Çocuklara küçük çanta organizeri dikimi

| | 0 Yorum

Kalpli tablet kılıfı

| | 3 Yorum