Cumartesi, Aralık 10, 2016
10marifet sergisinin küçük hanım çantaları

11

10marifet sergisi

10marifet sergisi için gelen şu küçük hanım çantalarına bakar mısınız? Bu pek sevimli keçe çantaları bize sevgili elif kotan göndermiş. Çok teşekkür ederiz…

Sergiye 3 gün kaldı! Bizde heyecan var biraz…

11 YORUMLAR

  1. Ay ben kızımla gidicem o sergiye acıyın bize de etmeyin eylemeyin herşeyi isteyecek şimdi kızım :) Bunları da görecek ne yapsam ben babasıyla onu dışarda mı bekletsem :D Yer bitirir o beni hepsini ister şimdi Ece :) Allahıııııımmm :)

  2. ellinize ulaştıklarına sevindim. gitti mi gitmedi mi diye dert ediyordum bende.. değerli görüşleriniz içinteşekkür ederim.. keşke vakit olsaydı da daha fazla yapabilseydim..

  3. Ben yukarıdaki yorumumdan da anlaşılacağı gibi kızımın bunu almak isteyeceğini adım gibi biliyordum ve nitekim de öyle oldu Ece hemen bunu istiyorum dedi :) Altta kalpli ve çiçekli olan çantayı Canım arkadaşım ssserpil ‘ cim kuzuma hediye etti :) Çantayı yaptığı için Elif Kotan’a hediye ettiği için de Serpilciğime çok çok teşekkür ediyorum :) Kuzum dün gece onunla birlikte yatmakla kalmadı şimdi de okuluna götürdü yanında :)

  4. çok mutlu oldum. ben çok duygusalımdır inanın şuan beraber yattığını duyunca gözlerim doldu. çünkü benim kuzum da neyi çok severse onunla önce uyur.. güle güle kullansın.. serpil hanımı da jestinden dolayı tebrik ediyorum..

  5. Serpilciğim sayesinde biz de beyaz çiçekli çantanın sahibi olduk ve Senacığımda bayıldı çantasına hemen ıvır zıvırlarını doldurdu ehehehe ellerinize sağlık

  6. Çok severek kullanıyo artık beslenme çantamız rafa kalktı :) bu çantayı alıyo ve ıvır zıvırı anlatamam :))
    Memet i görmen lazııım, ablaaa birazda ben taşıyabilir miyim ? diye birbirlerine giriyolar zaman zaman ahahahahah