10marifet sergisinin küçük hanım çantaları

-

10marifet sergisi

Sergiye 3 gün kaldı! Bizde heyecan var biraz…

11 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Ay ben kızımla gidicem o sergiye acıyın bize de etmeyin eylemeyin herşeyi isteyecek şimdi kızım :) Bunları da görecek ne yapsam ben babasıyla onu dışarda mı bekletsem :D Yer bitirir o beni hepsini ister şimdi Ece :) Allahıııııımmm :)

  2. elif kotan

    ellinize ulaştıklarına sevindim. gitti mi gitmedi mi diye dert ediyordum bende.. değerli görüşleriniz içinteşekkür ederim.. keşke vakit olsaydı da daha fazla yapabilseydim..

  3. senayatilgan

    Ben yukarıdaki yorumumdan da anlaşılacağı gibi kızımın bunu almak isteyeceğini adım gibi biliyordum ve nitekim de öyle oldu Ece hemen bunu istiyorum dedi :) Altta kalpli ve çiçekli olan çantayı Canım arkadaşım ssserpil ‘ cim kuzuma hediye etti :) Çantayı yaptığı için Elif Kotan’a hediye ettiği için de Serpilciğime çok çok teşekkür ediyorum :) Kuzum dün gece onunla birlikte yatmakla kalmadı şimdi de okuluna götürdü yanında :)

  4. elif kotan

    çok mutlu oldum. ben çok duygusalımdır inanın şuan beraber yattığını duyunca gözlerim doldu. çünkü benim kuzum da neyi çok severse onunla önce uyur.. güle güle kullansın.. serpil hanımı da jestinden dolayı tebrik ediyorum..

  5. deliisibunlar

    Serpilciğim sayesinde biz de beyaz çiçekli çantanın sahibi olduk ve Senacığımda bayıldı çantasına hemen ıvır zıvırlarını doldurdu ehehehe ellerinize sağlık

  6. deliisibunlar

    Çok severek kullanıyo artık beslenme çantamız rafa kalktı :) bu çantayı alıyo ve ıvır zıvırı anlatamam :))
    Memet i görmen lazııım, ablaaa birazda ben taşıyabilir miyim ? diye birbirlerine giriyolar zaman zaman ahahahahah

Bir Cevap Yazın

shane

Adım adım keçe çanta dikimi

| | 0 Yorum

Keçeden yuvarlak kız çocuk çantaları

| | 2 Yorum

Keçeden zincirli kol çantası yapımı

| | 2 Yorum

Keçe portföy yapımı

| | 0 Yorum