Alice Harikalar Diyarında Takıları

-

polimer kil
Küçüklüğümden beri Alice ve Harikalar Diyarı’na yaptığı yolculuk çok özeldir benim için. Hem kitabını, hem Disney animasyonunu, hem de Tim Burton versiyonunu çok sevdim. Eh, polimer kille de haşır neşir olunca Alice’le ilgili bir şeyler yapmamak olmazdı. İşte pek sevdiğim, “Drink Me” (Beni iç) etiketli minyatür şişeler ve üzerinde “Eat Me” (Beni ye) yazan kurabiyeler; ama bu sefer Alice’i büyütüp küçültmekten ziyade Alice severleri mutlu ediyorlar : )

polimer kil

polimer kil
2 kolye ve hem Disney hem de Tim Burton versiyonlarına uygun olarak kurabiyeleriyle 4 tane de küpe yaptım. Minyatür şişeleri renklendirdiğim resinle doldurdum. Kurabiye ve etiketler polimer kilden, yazıları da elimle yazdım. Daha fazla fotoğraf için buraya buyrun : )

polimer kil
Bu yüzükler de Alice’in Harikalar Diyarında karşılaştığı Mad Hatter (Çılgın Şapkacı) karakterinin şapkası şeklinde, yine polimer kilden yaptım. Çok önceden yapmıştım ancak madem Alice’le ilgili bir yazı gönderiyorum,  bunlar da eksik kalmasın dedim : )
Daha yapmak istediğim çok şey var Alice’e dair ama artık zamanla olacak onlar da : )

13 yorum gelmiş

  1. Hulya Gencay

    Ah “Alis Harikalar Diyarında” masalı beni çok etkilemişti çocukluğumda. Bu hobi ve blog alemine yeni girdim, buralarda dolaşırken ben de kendimi harikalar diyarında hissediyorum. Çok güzel bir tema seçmişsiniz. Tüm kahramanları ve objelerini görelim, hepsini çalışın. Yaptıklarınız için ellerinize sağlık, yapacaklarınız için de kolay gelsin ;)

  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık siz böyle şeyler yaptıkça benim polimer kile ilgim biraz daha artıyor :)

  3. zulaltan

    çok uğraştırıcı bir iş çıkarmışsınız maşallah çok güzel olmuş. küpelerin üzerinde beni ye diyen bir sloganla sokağa çıkarsam sonra eve tek parça dönebilecekmiyim diye düşündüm birden :)

  4. senayatilgan

    Hepsi güzelmiş ama kolyeyi daha çok sevdim :) Yüzük fazla yüksek olur herhalde her yere takılırım artık beceremem :) Küpelere gelince de iki kulağa da farklı takma yaşını geçmişimdir herhalde utanırım öyle konsept bile olsa :D Gençler için çok çok harikalar bence, ellerinize sağlık….

  5. kilpi

    Hepinize çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için, beni çok mutlu ettiniz :)

    Hülya Hanım; karakter ve figür olarak da yapmak istediğim çok şey var Alice’e dair, onları da yazın yapıp sizlerle paylaşacağım umarım : )

    Seher Hanım; polimer kil çok çok zevkli bir uğraş, kesinlikte tavsiye ederim : )

    Sevgili Zulaltan, haklısın bak hiç o şekilde düşünmemiştim. Sokakta sataşacak adam da o kadar İngilizce bilmez diyeceğim ama pek bombastik, eğitici Türkçe-İngilizce şarkılar yapıyor şarkıcılarımız “ay lav yu ay lav yu, du yu lav mi yes ay du” tadında, o yüzden sorun olabilir : P

    Senay Hanım, insan hissettiği yaştadır derler, takılmamak lazım bu tarz şeylere. Gerçi ben daha gencim ama ileride de böyle ilginç ilginç şeyler takıp yolda gören gençlerin garip garip bakacağı bir tip olabilirim : P Şaka bir yana teşekkür ederim güzel yorumlarınız için : )

  6. shane

    bayıldım, fena halde hem de. çılgınlık yaratması lazım sizin aksesuarlarınızın, samimi söylüyorum :)

  7. little fabien

    bloğunuza da göz attım hemen, şuana kadar keşfedemediğim için kızdım kendime hatta:( kendim de bişeyler bulduğumdan olsa gerek çalışmalarınıza bayıldım, takipçinizim bundan sonra!
    selamlar!

  8. kilpi

    Çok teşekkür ederim :) Aynı şekilde ben de sizin çalışmalarınıza bayıldım ve takibe aldım ancak bu mesajınızı geç görüp cevaplayabildim :)

Bir Cevap Yazın

kilpi

polimer kil delisi, fimo egitmeni, cicegi burnunda psikolog, rahat duramayan hobi insani

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum

Kış odası – fimodan minyatür örnekleri

| | 25 Yorum

Kardan adamdan anahtarlık

| | 2 Yorum