ANNEMİN PAPATYALI ÖRTÜSÜ

-
papatya
papatya

Başlığı yazarken gülmeye başladım, marifetin en eski üyelerindenim. şimdiye kadar yolladığım çalışmaların çoğunluğu ya ablamın, ya annemin, ya kardeşimin..vs.Aynı Faik in menüsü gibi; Anamın böreği, anamın çorbası, anamın tatlısı…:)Ne yapayım yapmaya hevesliyim, becerikliyim ama vakit yaratamıyorum:(Bu örtüyü yıllar önce(25-30yıl) annem yatak örtüsü olarak örmüştü. Bu sene ablamın yazlıkda bi baktım servis arabasının üzerinde. Çok hoşuma gitti. Paylaşayım dedim.Orlondan tığ ile motif motif örülüp, örerken birleştiriliyor.

5 yorum gelmiş

  1. kondor

    orlon denince içim gıcık gıcık oluyor o sebeple ben ne motife ne örtüye direk küllüklere baktım. Yani küllükseler eğer. Ama ben taktım onlara plastik gibiler çabık tez elden açıklama alayım.

  2. SEMYIL

    bende örtüden önce o nesnelere takılı kaldım.küllük mü ? onlar.çok cahilim bu konuda ….öyleyse evde herkes mi içiyor :(((((( ?????neyse bu arada papatyalı örtü de iyi değerlendirilmişama papatyaları tam göremedim küllükler kapatmış :)))annenin ellerine sağlık yeni gibi duruyor.:))

  3. sefa97

    Isilaycigim hosgeldin ozledik

    nalan öğretmenim sizde hoşgelmişsiniz:) bende sizi özledim.yakşlaşık 1 aydır buralardayım bu yolladığım 3. çalışma.semyıl; estflh, evet küllük onlar ve ablamlarda kimse sigara içmez, gelen misafirde ancak dışarda içebilir.evet yeni gbi duruyor, orlon eskimiyor.kondor evet katılıyorum okurken benimde içim bi tuhaf oldu…canım küllük seramikten, açık havada küllerin uçmaması için değişik bir tasarım uygulamış senin deyiminle, ulu becerikli insancıklar:)

Bir Cevap Yazın

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum