Perşembe, Aralık 8, 2016
Avon ANEW Reversalist ile yepyeni bir görünüm!

185

Activinol içerenº ilk yaşlanma karşıtı bakım Avon ANEW Reversalist ile cildinizi gerçekten yenilenmiş hissedeceksiniz.ºº ANEW Reversalist cildinizi onarmaya ve kırışık görünümünün belirgin şekilde azalmasına yardımcı olur. Yeni Avon Reversalist ile cildinizi gerçekten yenilenmiş hissedeceksiniz. Kullanan kadınların %75’i bir gecede bu farkı hissetti. Şimdi sıra sizde!º Patent bekleyen 2 bileşen içerir.ºº 08-201 sayılı, 160 panelist ile gerçekleştirilen, 8 haftalık tüketici çalışmasına dayanmaktadır.

185 YORUMLAR

  1. k.c.k. vallahi aynını düşündüm gitti yukardaki 10. marifet logosu tanımtım yazısını kopyaladım.demek ki öyle imiş.

  2. Pilli içine reklam almış. Yanda advertorial yazıyor.İyi fikirmiş. Fakat ilk okuyunca ben de bu yazı da nasıl yayına alınmış, dedim.

  3. Ben de editörlerin gözünden kaçtı herhalde deyip “rapor et” butonuna gidiyordum :D Eee şimdi nasıl olacak ben anlamadım ?

  4. Ben bunu da tutayım, o kadar para vermek yerine yaparım belki:)) Ben yapamasamda elbet aramızda bir kimyager vardır, entellektüel bir pAylaşım alanı burası.

  5. bizimgibiler diyor ki;Ya bir de bize yaşlısın der gibi kırışıklık karşıtı krem seçmişler ayol:)) Bizim buna ihtiyacımız yok henüz dermişim:)

    kesin bana duyuruyolardır :)))

  6. gunesedogru diyor ki;kesin bana duyuruyolardır :)))

    Yok canım sana öyle geliyordur:))Sizce ben de kullanmaya başlasam mı? Fotoğrafıma bakın ona göre söyleyin:))))))

  7. Bir 10 yılın daha var bizimgibiler, bir kere dudakların çok kalın, onları biraz incelttir. Gözler fena değil, saçlar süpürge gibi olmuş, tara istersen. Eh fena değilsin, güzel sayılabilirsin:) Durun bende resmimi koyacam , her türlü eleştriye açığım:D

  8. Teşekür ederim, biliyorum zaten dünyanın en güzel kadınlarından biri olduğumu:))) Dip boyam gelmedi şekerim tarzım öyle:)) Güzelliğime nazar değmesin diye yaptım bu tarzı:)

  9. kriizantem diyor ki;Teşekür ederim, biliyorum zaten dünyanın en güzel kadınlarından biri olduğumu:)))

    Güzellik tamam da sanki kendini fazla beğenmiş gibisin biraz cicim:)))Bu kadar kusur kadı kızında bile olur ama dimi:)))

  10. Şöyle bir yüzüm var nasıl kendimi beğenmiyim haaa.Ay neyse gidiyom ben yemek yapacam, böyle bir güzelliğim var, ama hala eve bir hizmetçi, aşçı aldıramadık. Napiim bu güzelliği ben:))

  11. çok alemsiniz …kahkahalarla okuyorum yazıları..bende bir resmimi göstereyim size barii …ihtiyacım var mı siz söyleyinn..yanımdakilerde arkadaşarım :)))))

  12. aydın gelini, sen gelinlikten çıkmış kaynana olmuşsun be güzelim:))) Bu krem sana yaramaz ama üzülme tıp çok ilerledi. Gerdirmen lazım canım:))

  13. Ya bu senmiydin aydıngelini, elinde laptop olan. Dah önce görmüştüm ben bu fotoğrafı nette, en çok tıklanan güzeller içinde. Vay be kim derdi ki bu güzellik tanrıçası bizim arkadaşımız çıkacak. Gurur duydum valla:)))Çok şeker bir resim yaaaa:D Bizim 30 yıl sonraki hallerimiz heheheh

  14. Sesiber henüz filizlenme çağında olan dostluğumuz fotoğrafını görünce sona erdi tatlım. Kusura bakma. Ben kusmaya gidiyorum:D

  15. Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır, öyleyse baklava gerçek değildir, diyerek ben de huzurlarınızdan ayrılıyorum :)))

  16. sibel abla bu kadar güzel (!) olduğunu bilmiyordum….ya …..siz beni ne sandınız…en çok tıklanan güzellerden biriyim…değerimi bilin :D

  17. wwwwwwwaaaaaaawwwwwwbomba gibisin her an patlayabilirsin !!!yerli monalisacım :))taş gibisin sen kremi kullanıp paranı boşa harcama…ayyyy…bugün çok eğlendim

  18. Kızlar, Avon, Pilli’den adreslerinizi almış yarın sabah hepinizi aldırıp denek olarak kullanmak üzere araştırma enstitusune goturecekmiş,enstitü NY’da.. dönüş tarihiniz ise maalesef belli değil:)Ödül buuu, haydi bakalım yarışın:))

    ay kriizantem alemsin kahkahayla güldüm yemin ederim.valla biz bunuda yaparız:))) boşuna reklam almışlar:)

  20. Adamları var ya reklam verdiklerine vereceklerine pişman ettiniz :)))))))))10marifet neymiş be :))))))))))) Bir daha kesin uğramazlar buraya :)))))))))

  21. Eve geldim yemekti bulaşıktı oğlumun dersleriydi muhabbet almış başını gitmiş ayol.1. belli, yani ben oluyorum ama ödülleri istemiyorum arkadaşlar. Benim adıma, siz vadettiğiniz ödülleri bir hayır kurumuna bağışlayıverin lütfen:))

    valla ben avon işi de yapıyorum..beni atmasınlar sakın bir ay oldu daha girelii…siparişler sadece kendime….atarlarsa beni bir dünya masraf çıkar bizim dış işleri bakanına :))

  23. Valla beni atmazlar, bakın resmimime charlize therondan neyim eksik anam. Bizimgibilerde biraz anelina jolieyi andırmakta sanki(onun çirkin hali).Az önce aradılar beni, diğerlerinin durum çok fena, işte onlar denek olarak kullanılacakmış. Sesiberle, gönüldeneleyi es geçmişler, ne bir estetik, ne bir krem fayda etmezmiş, en iyisi onları uzaya fırlatmakmış. Ben avonun yalancısıyım:))

  24. Tıklanma oranı süper, tıkladıkça para kazanacak, niye kızsın ki:)) Umarım kızmaz. Kızıyosa da söylesin, gider fotoğraflarımızı başka bir yazının altında yayınlarız:D

  25. hımmm doğru reklamın iyisi kötüsü olmaz derler ya bu da öyle oldu:)kriizantemciğim aslında varya bu kremin aynı etkiyi yaratan bir krem biliyorum ben.hem de daha ucuuuz:)

  26. Kapkara’cığım söylesene ya neymiş o krem?Gerçi resmimden de anlayacağınız gibi benim henüz ihtiyacım yok ama eşe dosta lazım olur diye soruyorum:))

  27. Allllaahhhhhhhhhhhhhhhh neymiş o krem kapkara. Sen söyle 10 yıl sonra kullanmaya başlarım, ama yined esen söyle çabukkkkkkkkkkkkkkkk:)

  28. :))))bende ancak okudum gerikalan yorumları..süper oldu bugün.. çok eğlendim.. avonda kullanırım aslında.. bazı ürünlerini.. arkadaşım satıyor..bende orfilame ye üyeyim.. ordan da beğendiklerimizi alıyoruz..ama daha hala güzelleşemedim gördüğünüz üzere.. :))))heheheheheheee

  29. hemoroid kremiiiii:)şağla şikel, ebru akel vs vs geçici de olsa bir süre idare etmek için bunu kullanıyorlarmış. cidden kullanıyorlarmış.fakat dermatologlar asla tavsiye etmiyorlar.onlarda zaten acil durumlarda kullanıyorlarmış.yorgun olduklarında falan.sakın siz kullanmayın haaa Avon kullanın.o dermatolojik ve başka birsürü testten geçmiş güvenli ve sağlıklı bir krem.bak ne güzel reklam yaptım pilli amca::)))

  30. He heehh..Bende kapkaranın tersi bir formül vereyim.Oriflamenin pembe minik sihirli kutusu varya,onuda hemoroid için kullanıyorlarmış.Ters mantık olarak şaşırtıcıda diil dimi?

  31. aaaa bende oriflame yapıyorum ama bunuda daha şimdi duyuyorum,yapma bee ben çok seviyorum o minik sihirli şeyi,dudakları yumuşacık yapıo,yok artık…

  32. o minik pembe şeyden bende de var. rahat 3 yıl oldu hala bitmedi.benimle dalga geçtiğiniz için çok üzüldüm, içime kapanmaya karar verdim. halbuki ben hep avon kullandığım için böyle oldum. hadi bakalım. :)))))kullanmadan önce böyleydim.biri sabote etmiş, resim yüklenmiyor :))

  33. Hemoroidi kremini bende duymuştum, malum bölgede kasları büzdürmek için üretilmiş, göz altınıda niye düzeltmesin diye kullanmış aklı evvel ünlüler:) Ben orası için üretilen bir şeyi suratım sürmem:))İşin şakası bir yana aktarlarda satılan fiyat 20 tl civarı olan herbal naturel diye bir krem varki, muhteşem birşey. İlk yüzünüze sürdüğünüz andan itibren sanki fondoten sürmüş gibi anında etki gösteriyor. 2 yıldır kullanıyorum. İçinde her türlü bitkisel şey var. Bir ben yokum valla. Tavsiye ederim. Yalnız hergün düzenli kullanmıyorum, 3 günde bir sürüyorum, içindeki badem yağı belki tüylenme yapar diye korktum:))

  34. şimdide karalama kampanyası haa,ama sen neymişsin ne olmuşsun be sesiberim bende bu kadına ne oldu böyle diyordum.demek avondan olmuş.şaka bi tarafa oriflame yapıyorum ama avondanda vazgeçilmezlerim var.

  35. Wowwww sesi.süpermişsin.Acaba avonun yanısıra elindekide bu hale gelmene sebep olmuş olabilirmi?SİGARA SAĞLIĞA VE CİLDE ZARARLIDIR.:)))

  36. evet tender care:))sigara fotoğraf çekilmek için taktım parmağıma, bir nevi aksesuar yani, insan güzel olunca başka aksesuar istemiyor ki zaten , ahhh eski günler…

  37. Arkadaşlar hepimizin ihtiyacı varmış aslında, krem reklamına. Konu nerelere geldi bakın:)) Aytaç sonra şu karınca yağı konusunu özelden konuşalım şekerim:D Güzellik konusunda başka kim ne öneriyor lütfen söyleyin.

  38. Yumurta akını bir güzel çırp.içine 1 yemek kaşığı yoğurt bir yemek kaşığı balla iyice karıştır.Göz kenarları hariç yüzüne sür.20 dkk.bekle.süper sonuç.

  39. bir öneri daha benden salvolin die bi cilt kremi var salyangoz kremi bazı eczanelerdede bulunuo,nettede var.daha ilk günden farkedio,baktım ilk belirtiler yaş 31 bu arada,hiçbişe kalmadı göz altlarında şimdi,bide sigara var tabi bendede kararmaya başlamıştı gözler şimdi aydınlık.

  40. Yumurta akını bende uyguluyorum ama içine bir tatlı kaşığı toz şekerle biraz limon suyu ilave ediyorum. Gönülden elenin tarifi daha güzel olur gibime geldi, birde böyle deneyeceğim. Aytaç salvolinin fiyatını biliyor musun? Reklamlarda görmüştüm bu kremi. Yalnız benim cildim biraz hassas hemen alerji oluyorum, böyle bir etki yapar mı dersin? Ayrıca karınca yağını özelde görüşebilirmiyiz?

  41. arkadaşlar avonun skin so soft duş ürünlerinin neredeyse tümünü denedim süper işe yarıyor selilüt fln sfr yani,ve spa planette çok iyidir,solitionsda yüz peling önereririm+naturals saç bakım balsamı var durulanmayan saçlar müthiş kolay ve çabuk şekil alıyor,fönsüz duramam,bayada uzun ve sık saçlarım eskiden çıldırıyordum fön çekene kadar şimdi mutluyum.salvolinde 40 50 civarı olsa gerek nette bulabilirsin yamalıcım kampanyalar flnda oluyo fiyatlar düşüo,diğer konuyu konuşuruz özelden:)alerji içinde küçük bi bölümde denersin 1 gün falan önce bakarsın ona göre.

  42. bir reklam ve 84 yorum görünce okumamak olmaz deyip daldım.hemen hemen 1.5 aylık bir süreden sonra da galiba ilk kez yorum yazıyorum.kendi kendime kahkahalarla güldüm.harikasınız kızlar sizi seviyorum.gülerken bilgilendim öğrendim.hem esprili hem içi dolu bir yerde olmak çok güzel.

  43. Ne güzel hatunlar varmış burada. Bebek gibisiniz hepiniz maşallah… Kremlerden vazgeçmeyelim ama kırışıklarımızı da sevelim bence. Kadın her yaşta güzeldir diye boşuna dememişler.Bu arada güzel bilgiler, tarifler geliyor, hem güzel hem süpersiniz. Ben güzellik uykumu uyumaya gidiyorum. İyi geceler.

  44. celebi74 ve aydıngelininden gerilen derilerle 3 tane fıstık gibi kız çıkar valla :D Sabah sabah çok güldüm :D Harikasınız :D

  45. ben de erkenden yatıp uyudum tüh sohbeti kaçırmışım fıstık gibi hatunlarmışsınız maşallah diyeyim nazar değmesin yumurtayı yapsam mı acaba diğer kremleri alamam şimdi avon ben de kullandım ama bilemiyorum sizler beni gülümsettiniz Allah’ta sizleri gülümsetsin tez zamanda

  46. Arkadaşlar ya Avon’un reklamının altında her şeyin reklamını yapmışız:)) Bir dahakine yanlışlıkla reklam veren olursa kesin yoruma kapalı olur artık herhalde:)))Bir aralar ben de satıyordum Avonu. Kendimden başka müşterim olmadığından bir süre sonra baktım ihtiyacım olmayan şeyleride alıyorum. Hesaplı olsun derken daha da pahalıya geliyor bana, o yüzden vazgeçtim.Hakikaten dün bu reklam sayesinde çok eğlendim. Biz haftada bir gün yapacaktık hani böyle. Yarışmadan önce öyle konuşmuştuk unuttunuz mu?

  47. Dün msn de bir arkadaşımla konuşuyordum. “İşler nasıl?” diye sordu. Ben de “iş güç yok geyik yapıyoruz çok eğleniyorum” dedim. Buranın adresini verdim ve okumasını söyledim. Bunları okuyan arkadaşımın ilk yorumu “Sesiberle görüşme bence ya da onunla görüşeceksen benimle görüşme” oldu:))))

  48. Sesiber altında yatan güzelliği görememişler!!!!Ben de reklam diye bakmamıştım önce yorum sayısını görünce girdim. Aslında çok bu tür kozmetikler yerine doğal yağları tercih etmeli. Ben geçen yıl kayısı yağı kullanmıştım cildimde yeni oluşan güneş lekeleri kayboldu. Mesela aayaklara-ellere gliserin çok iyi gelir. Biraz yoğundur ama eşit miktarda limon-gliserin karışımı elleri pamuk gibi yapar. Hatta vanilya yağını koltuk altına sürünce hafif doğal bir koku bile elde ediyorsunuz. (ben de migren var parfüm kullanamıyorum)

  49. Ben de yorum sayısını görünce merakdan daldım ne yazılmış bu kadar diye:) Cidden çok hoş yazılar var.Sitenin sohbet kısmı olsaydı diye düşündüm bir an. Sanırım buna ihtiyaç da var, farkında mısınız:)Güzel espirili yazılarınız için teşekkürler , okurken cidden çok eğlendim.

  50. Tebrikler EMEL03 yorum yazan 100. kişi oldunuz.bende yorum yazan 100.kişi kim olacak diye merak ediyordum:)bi ödül şart artık pilli ye duyurulur,yanlız çok eğlendik burda:)ama işin birde şu tarafı var AVON bizi biraz gölgeledi kızlar galiba,ben bütün gece buraya takılmaktan yapılanlara pek vakit ayıramadım doğrusu,yıldız koyup geçtim.Yıldızlarım bitecek diye korkuyorum en sonunda:)

  51. ne kadar ihtiyacımız varmış böyle bir muhabbete gırgır eğlenceye…yarışma sitersini gerginliğini atmış olduk…yenilendik…kremi kullanmış kadar olduk vallahi..gülmekten yüz kaslarımız çalışmış oldu…….

  52. 99 yorum deyince ne oluyor diye hafif kapıdan bakiim dedim. Biri arkamdan içeri itti yada gülerken farketmedim içeri girdiğimi.İşe ağzım kulaklarımda başladım sayenizde.Hepinizin günü güzel geçsin.

  53. aytacrafts :)))))))))))ilahi cidden 100. kişi olmuşum.aydıngelini’nin dediği gibi kremi kullanmış kadar olduk arkadaşlar.:))))))

  54. merhaba arkadaşlar,kısa bir açıklama getireyim istedim. anladığınız üzere yukarıdaki yazı bir tanıtım. yani bir reklam yazısı. nasıl sitelerin çeşitli yerlerine reklam kutucukları yer alıyorsa, bu da onun gibi kazanç amaçlı bir uygulama. pilli de bir kullanıcı değil aslında, biziz. biliyorsunuz pillinetwork sitelerinde tüm reklam gelirlerinin yüzde yetmişi yazarlara pay ediliyor. bu da aynı şekilde kazancı bölüştürülecek bir reklam. kafa karışıklığı olmasın lütfen.sevgiler,shane.

  55. Yettim gariiiii, ohoooo ben yokken neler olmuş neler. Aşkolsun beni beklemeden yazışıp durmuşsunuz. Tacımı devredecekmişim, çağırdılar geldim. Eeeee kime devredecem bugün günün güzeli seçilmiyormu?ayrıca songul sen sesibere niye taktın ki böyle:))))

  56. Hamiş: Sevgili ve sevimli editörümüz shane, yeni reklam alsanız da onun altına geçsek kaynatmak için:))) Buradaki yorum sayısı çok fazla oldu, yakında açılmayacak bu yazı.

  57. Küçükgüneş bence sen hiç katılma beeeeeeee. Yukardaki yorumları okumadınmı çok çirkinler, avon tarafından uzaya fırlatılacakmış… Yazık olur sana, gel çekil bu yarışmadan sen

  58. aman kızlar sormayın başıma gelmedik kaza kalmadı. burnumu kocam kopardı…gözlerim el işi yapıcam diye kör oldu, sonra nakil yaptılar kedi gözü taktılar. herşeye rağmen gülen yüzümü kaybetmedim.ay bende amma senaryo yazdım:))

  59. yetenek-sizin kücükgunes senmiydin yaaaaaa. Bende saf saf yazmışım, senide tanıdığıma memnun oldum diye. Hani bloğa maydonozlu bir yorum gelmişti, onun ardından yazdım:D

  60. Canlar almış başını gidiyor Avon’umuzun altındaki yorumlar, alemsiniz vallahi ne diyeyim sizlere:))Ben Avon’un Advance Techniques Professional Hair Care’ini kullanıyorum çok memnunum kuru saça veya nemli saça kullanılabiliyor bir müddet kullandıktan sonra da saçta onemli iyileşme sağlıyor kirli bir saç göruntusu de yaratmıyor ve el kremi herhalde bilmeyininiz yoktur bir harika…

  61. kriz tuttu beni:)))ewet şekerim güneşiniz ve yeteneksiziniz benim:))suç sende deil canım bende iki farklı isim kullanırsan böyle olur

  62. şaka bir yana kırışıklık kremine hiç ihtiyacım yok..ahanda ispatım..evet benim gerçek yüzüm…ben buyum..ne yapayım..evden dışarı çıkmıyorum başıma bela bu güzelliğim…buda arkadaşım çok üzülüyorum onun için gelin hep birlikte güzelleştirmek için bişeyler yapalım..güzellik önerilerinizi bekliyorum..ve arkadaşımda bekliyor tabiki ;

  63. kriizantem bakalım tacını bugün kime devredeceksin? Herhalde küçükgüneş’e devretmezsin:)))Vallahi çok gülürdünüz yine beni. Ne iyi etmişim 10marifete katılmakla:)

  64. Aydın gelini elini benden çabuk tutmuş. Ben yazana kadar o göndermiş bile Kendisi çok güzel ama arkadaşına bir şey diyemiyeceğim. Kriizantem en iyisi sen tacını aydın gelinine devret.

  65. ayy öyle deme yamalıcım ben arkadaşını daha çok beğendim ne güzel kız işte daha ne olsun,kömür gibi gözler,kıvırcık saçlar,dolgun dudaklar:)))))

  66. çok alemsin aydın gelini çok güzel olmuş arkadaşın,hemde avonun reklamını yapmış,şey gibi;resimdeki model üstünde water shine rose kullanılmıştır,falan varya kataloglarda:)))Eee bundan sonra reklamlara o çıksa ya.

  67. Böyle giderse tacı devredecek kimse bulamıycaz bugun. Neyse 12ye kadar beklerim, eğer çıkmazsa tacımı satar, parasıyla, keçe, boya, fimo alırım:))

  68. kucukgunes diyor ki;wallahi ben isterim o tacı, ben herkesten farklıyım hem taç benim hakkım:))gönüldenele yazdım bunu kenara:))

    O güzel şemsiyenle yüzünü örtte gel:))İnan bakamıycammmmmm.

  69. aboowwwburda neler olmuş böyle ben herşeyi kaçırmışımnasıl olsa reklam diye bakmamıştım hiç ama bu yorum sayısını görünce şaşırdım bi bakem dedim içeriye bir ben yokmuşum yani tariler verilmiş resimler boy boy gösterilmiş yarışma bile yapılmış :))))burdaki yorumlar ne kadarda güzel ve değerli bir o kadarda faydalınacak yazılar varbu kadar bilgili hatunlar arasında kendimi ezik hissettim azcık:)))bu işlerden hiç anlamam zaten ama yeni doğum yaptığım zamanlarda suna dumankayanın bir kitabını almıştımniye doğum yaptığım zamanda aldın diye soranlarada güya hamilelikte oluşan çatlaklara iyi gelen bir tarifi varmış hiçde yok zaten bir o tarif yok içinde ya neyse benim yüzde deilde başka yerlerimdeki çatlaklarıda öğrendiğinize göre ben kaçayım artık:)))))))

  70. ne çok yorum var diye meraktan girdim ama çıkamıyorum.oku oku bitmiyor:)))))ve de gülmekten yanaklarım ağrıdı…alemsiniz nereden nerelere gidilmiş, gelinmiş, :))))biraz kendime geleyim .biraz dinleneyim sonra gelicem…malum gripten yeni kalktım da :))))))

  71. Aslında ilgimi çekmeyen bu konuya 140 mesaj olduğunu görünce ne yazılmış olabilir diye bir baktım. Aman Allah’ım. Nerden buldunuz bu resimleri?Sesim sen ne zaman bu hale geldin. Daha 2 ay önce peri kızı gibiydin. :)

  72. Dedim size: sohbet bölümü de olmalı burada. En azından bu tür reklam bölümlerini bu amaç için kullanmamış oluruz:))))))))))))))öptüm sizleri, sevgiyle kalınnnnnnnnn

  73. Ben onu sattım bile, parayıda hayırlı işlerde kullandım. Bolca çifte kavrulmuş minik lokum, milka çikolatalı gofret, badem şekeri aldım, hepsini yedim:)) Biraz keçe, biraz boya alacaktım, baktım para kalmamış. Taç gitti kavga bitti. Benden daha güzeli yok ki, tacı devredeyim:)))

  74. Ya Allah iyiliğinizi versin sizin. Gece gece kahkaha attım. Harbiden ne kadar yersem yiyeyim kilo almayan bir yapım var:)) 2. taca da adaylığımı koymıcam zaten. Yediğim lokumlar mideme oturdu, mide kanaması geçirecem:) Taç da öyle çok bir para etmedi zaten. Tenekeyi sprey boyayla boyamışlar. Üzerinede biraz sim serpmişler.Bende altın sandımdı:)) Bir dahaki tacı evde kendim yapıcam, konserve tenekesiyle:D

  75. ay canım kıyamam sana afiyet olsun ye canım benim:))gelmiyim diyorum şu avona,çünkü yorum yazmak için aşağı inerken güneşedoğrunun koyduğu resmi görüyorum psikolojim bozuluyo,allahım inşallah fotoshoptur diye dua ediyorum valla,

  76. ben kendi resmimi bile görmemek için end tuşuna basıyorum en son yorum okunuyor bu sayede…evet başka reklam alalım artık..araba yada sabun reklamı çok iyi olur :))

  77. İçeriği merak ettim. Bütün yorumları okudum. Harikasınız arkadaşlar :) Yalnız bu da Domuz Aşısı olayına benzedi kullanalımmı, kullanmayalımmı?Sizlerin de katkılarıyla yapmış olduğunuz güzelliklerde buluşmak üzere sevgiyle kalın…

  78. gonuldenele diyor ki;Krii alemsin ha..kızım tel ,sprey boya üstadısın.çakmadınmı tacın sahte olduğunu?:)))))

    Düşün artık beni bile kazıkladılar:))))Aydın gelini senin resim iyi yine, ya sesiberle küçükgüneşe ne demeli:))Ayrıyeten hadi hep beraber karar alıp artıkım buraya yazmayalım:D

  79. YAMALIM ben ki sprey boyanın kitabını yazmış insanım, gel gör ki ben bile kazıklandım. Bana bu yapıldı arkadaşım, bana bu yapıldııııııııııııııııı ühüüüüüüü ühüüüü.Semyıl herkes ne kullanıyorsa söylemiş, adını vermiş, sen cimrilik edip yazmamışsın, söyleki bizde 70 yıl önceki halimize dönelim dimi:)

  80. shane diyor ki;

    merhaba arkadaşlar,kısa bir açıklama getireyim istedim. anladığınız üzere yukarıdaki yazı bir tanıtım. yani bir reklam yazısı. nasıl sitelerin çeşitli yerlerine reklam kutucukları yer alıyorsa, bu da onun gibi kazanç amaçlı bir uygulama. pilli de bir kullanıcı değil aslında, biziz. biliyorsunuz pillinetwork sitelerinde tüm reklam gelirlerinin yüzde yetmişi yazarlara pay ediliyor. bu da aynı şekilde kazancı bölüştürülecek bir reklam. kafa karışıklığı olmasın lütfen

    Editörümüz açıklama yapmış. Gözden kaçmıştır diye kopyaladım.

  81. kriizantemcim benimki cimrilik değilllllkremin yan etkisi işte . yaparken yetişkin olarak becerdim ama şimdi de aklım ermiyor unuttummmm :)))yoğurt-biramayası filan vardı ama ı-ıhhh hatırlıyamıyorum :(((

  82. Şimdi hatırladım, ağdadan sonra ağda yaptığınız bölgeye taze sıkılmış limon suyunu sürerseniz kılların zamanla azaldığını göreceksiniz.

  83. Yamali bohca diyor ki;Şimdi hatırladım, ağdadan sonra ağda yaptığınız bölgeye taze sıkılmış limon suyunu sürerseniz kılların zamanla azaldığını göreceksiniz.

    :)))

  84. canım izmir’e gitmiştim, ah eve dönmek güzel valla. Aslında çok yorgunum ama burada olmak yorgunluğumu alıyor valla.

  85. hoşbulduk canım, ben artık yatayım, yarın işe gidilecek, off of pzt pzt, şu krem sema abladaki etkiyi bana da yaparsa süper olur, çocuklar işe gitmez, yer içer ve ..çar :)) ne güzel günlermiş kıymetini bilemedik :))

  86. Hoş geldin embircim… her dönemin kendine göre güzelliği var da yaşarken kıymetini bilmiyoruz işte…şimdi emekli oluncada çalıştığım o günleri özlüyorum zaman zaman bende senin gibi içimden ne güzel günlermiş oncayorgunluğuna stresine rağmen diyorum.. :)))(resimdeki halime de ben de bayılıyorummm :))) )

  87. hoşbulduk ablacım, ya herşey elimizden gidince kıymet biliyoruz, ne mevsimler bizi tatmin ediyor ne de yaşımız :)Fotonuza laf yok zaten şahane