Yılbaşına Özel Ödüllü Etkinlik

-

Bir yılı bitirip diğerine girmek, insana yeni başlangıçlar, yeni umutlar konusunda bir heyecan veriyor. Yılbaşı, sadece bu sebeple önemsenmeye ve kutlanmaya değer. Bir de coşku ve neşe bulaşıcı bir şey, bu da yılbaşı zamanı ortalıkta ister istemez bulunuyor. Ucundan yakalayalım ve Instagram’da her hafta düzenlediğimiz sponsor destekli hediyeli etkinliğimizi birazcık büyütüp değiştirerek bu heyecana ortak olalım dedik. Bu defa etkinliğimiz 20 sponsorlu, dolayısıyla 20 hediyeli. Sizden şunu bekliyoruz: Sitemizin “Özel Günler” kategorisi içindeki “Yılbaşı” bölümünde yer alan yazılarımızın içine büyük harflerle yazdığımız bir cümle saklayacağız. Bu cümle bu etkinlikle ilgili olacak, yani görür görmez anlayacaksınız. (İpucu: Sonunda illa ki 2018 yazacak.) Bu cümleyi bulanlar, bilgi@10marifet.org adresine mail atarak haber verecek. Hem cümleyi hem de hangi Instagram hesabının sahibi olduğunuzu yazmalısınız. Cümlemiz her gün değişecek, yani o günün cümlesini yazmanızı bekleyeceğiz mailde.

Bu etkinlik 2 Ocak günü sona erecek ve çekilişle hediye kazananları duyuracağız. Hadi oynamaya başlayalım! 

Yılbaşı Kategorimiz

Bir Cevap Yazın

İyi ki doğdun 10marifet!

| | 8 Yorum

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kapşonlu atkı yapımı

| | 4 Yorum

Örgüden minyatür ev

| | 7 Yorum