El işi ve hobi kursu bulmanın en kolay yolu; akadumi.com

-

Makrome, nakış, ebru, mandala, keçe, seramik, dikiş…

En az birisi ilginizi çekmiştir diye düşünüyoruz. Bu yazımızı “ilgi çeken” atölyeleri bir arada bulabileceğiniz bir platformu tanıtmak adına yazıyoruz.

Hayatta en çok mutlu olduğunuz, iyi hissettiğiniz, huzur bulduğunuz anları hatırlayın; nakış yaptığınız, makrome ördüğünüz, mandala boyadığınız, kil yoğurdunuz anlar… Evet biz de tam böyle düşünmüştük! Çünkü bizim için hobi hayattır ve hayat çok güzel 😊

Bugün sizlere akadumi.com adında bir platformu tanıtmak istiyoruz. Bu online platform, size ilginizi çekebilecek birçok farklı alanda özenle hazırlanmış kurs ve atölye programlarını bulmanızı vaat ediyor. Evet oldukça iddialılar. “Kendini Keşfet” sloganı ile hareket etmelerinden ne kadar iddialı olduklarını anlıyoruz. Haksız da sayılmazlar. akadumi.com nakış atölyesinden seramik kursuna, keçe ile sabun yapımından makrome çanta örmeye kadar yüzlerce hobi kursunu sizler için derliyor, yorumları topluyor, puanları gösteriyor. Üstelik bunu yaparken kıyıda köşede kalmış küçük atölyelere de destek sağlıyor.

Akadumi, hobinizi ister hobi olarak devam ettirmenizi, ister profesyonel bir iş alanına dönüştürmenizi sağlıyor. Kısa süreli atölye programları, sertifikalı eğitim programları, grup atölyeleri gibi birçok seçenek mevcut. Kısacası size en uygun programı bulabileceğiniz bir adres olma hedefinde.

İlginizi çeken hobileri bulmasının yanı sıra, iş ortağı programı ile hobilerinizi yaparken ek gelir elde etmenizi sağlayan bir sistemleri mevcut. İş Ortağı Ol adresinden iletişime geçip, hobileriniz ile ilgili bilgileri paylaştıktan sonra, uygun görülmesi halinde siz de diğer hobi severlere kolaylıkla erişebilirsiniz.

10marifet’e özel bir de kampanyaları mevcut. İş Ortağı Ol formunu doldururken, 10marifet aracılığıyla geldiğinizi yazarsanız, sizlere 2 ay boyunca ücretsiz ilan yayınlama hakkı tanıyorlar.

Unutmadan, “Hobi hayattır ve hayat çok güzel” 😊

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İyi ki doğdun 10marifet!

| | 8 Yorum

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kapşonlu atkı yapımı

| | 4 Yorum

Örgüden minyatür ev

| | 7 Yorum