10marifet 11 yaşında!

-

Yıllar yılları kovaladı ve 10marifet 11 yaşına girdi. Kurulduğu günden beri Türkiye’nin en büyük el işi ve hobi kaynaklarından biri olmayı sürdürdü, kendi kitlesini korudu. Sosyal medya kaynakları da işin içine girince başka bir ivme de aldı işler; özellikle Facebook ve Instagram’daki 10marifet sayfaları, kendi özerk takipçi kitlelerini de oluşturdular. Hepsi bir araya geldiğinde 10marifet’in ayda 1 milyondan fazla kadına seslendiğini biliyor musunuz? Kadın derken 1 elin parmaklarını geçmeyen erkek takipçilerimizi de dışlamadan onlara da teşekkürlerimizi iletelim ve çok özel olduklarını söyleyelim :)

11 yaşıan girdiğimiz şu günlerde, yazın en sıcak ve her anlamda yavaşlayan günlerini yaşadığımız için, web sitemiz yerine Instagram’da bir etkinlik düzenleyelim dedik. Şöyle:

Canınızın istediği şekilde, zevkinize göre, 10marifet’e özel bir not ile hazırlayacağınız kutlama fotoğraflarınızı hesabınızdan “10marifet11yasinda” hashtag’i ile paylaşırsanız, orada biriken görseller arasından 5 tanesini random.org aracılığıyla belirleyeceğiz. 2 kişi, HOBIUM’dan 100’er TL’lik hediye çeki kazanacak. HOBIUM’a doğum günü coşkumuza eşlik ettiği için kucak dolusu teşekkür! 3 kişiye de, Instagram ve Facebook hesaplarımızda hiç bekletmeden paylaşım şansı vereceğiz. Evet, kutlama paylaşımlarınızı bekliyoruz. Hediye kazanmak tabi ki güzel ama asıl istediğimiz, sevincimizi paylaşmanız!

12 Ağustos Cumartesi akşamı etkinliğimiz sona eriyor. Kutlama fotoğraflarınızı bekliyoruz!

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
shane

İyi ki doğdun 10marifet!

| | 8 Yorum

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kapşonlu atkı yapımı

| | 4 Yorum

Örgüden minyatür ev

| | 7 Yorum