Aynalı dekoratif aksesuar – hediyelik

-

Dekorasyonla ilgilenen biri olarak söylüyorum ayna parlak ve saydam yapısından dolayı bulunduğu ortamlara derinlik kazandırır. Sakın aman alt tarafı ayna diye düşünmeyin. Evlerinizdeki yaşam alanlarınıza doğru bir ayna dekorasyonu ile harikalar yaratarak çok estetik bir görünüm verebilirsiniz. Son günlerde trend olan ayna ile tasarlanan iç mimarinin göz alıcı şıklığı ve ayna dekorasyonu hakkında eğer en ufak bir fikriniz yoksa, bu sizin için tasarladığım dekoratif / hediyelik aksesuarın yapılış hikayesini paylaşmak isterim. Salonda orta sehpa üzeri dekoratif aksesuarolarak kullanılsın diye ya da sevdiğimiz birine hediye etmek için hazırlıklara başladım. Camcıya giderek ebatları en 18 cm yükseklik 15 cm ayna kestirdim. Hepsini tek tek silikon tabancası yardımı ile birleştirdim. Yine tuhafiyeciden ayna kutunun etrafını çevirmek için sim ip satın aldım. Sıra kutunun içini kuru çiçekler ile süslemeye geldi. Huzur verebileceğini düşündüğüm su yeşili güller ile düzenledim vee resimdeki görsel ortaya çıktı. Umarım sevmişsinizdir.

Sevgilerimle

Bir Cevap Yazın

3dseramik Atölyesi

Merhaba Henüz Turkiye de yaygin olmayan dekoratif cam tugladan Aydinlatma yapmaktayim.Hayal gücü ile Sinirsiz seçeneklerini tasarlamaktayim.El boyama ,kişisel yazili mesajli, baskili,davet masasi üstü, çocuk odası, yatak odasi vs El emegim tasarim dekoratif aydınlatmalarimi sayfanizda paylaşmak isterim. instagram adresim 3dseramikatolyesi  Sevgiler