Salı, Aralık 6, 2016
Ayrılıkların da Sonu Var!…

14 YORUMLAR

  1. Son açtığın başlıklar belli bir sıraya göre okunduğunda şiirimsi bir şey çıkıyor Nokturn Abla :)Akrostij diycem olmıycak bu daha değişiği :)Nokturn Abla hazır seni bulmuşum sorayım. Şimdi hani sen Fimodan böyle yay gibi bir şey yapıyorsun hani sevgililer günü notluğundaki kızın saçı gibi. Onların içinde tel var mı… Bir şeye sarıp mı pişiriyorsun. O geldi aklıma şimdi…

  2. Hatun şiir yazmış, başlıklarla da killerle de. Şiir gibi, mis gibi eserler çıkmış ortaya. Elleirne sağlık Yakazam. Söylemeden edemiyciiim, o meleği Yakazama ben aldım, kendi ellerimle, gözlerine baka baka verdim hem. :))

  3. ay biz sondan başlamışız bu şarkılı conceptin hepsi super, nokturn.Biraz önce başka bir blogda “hava ayaz mı ayaz-Anlıyor musun ” Barış manço üzerine İlhan irem super oldu. Bu geceyi kapatmak lazım artık

  4. bacım hızına yetişemedim bu gece maşallah nazar değmesin…ıslık çalan smiley bulamadım artık idare et..bu ne harika bişey böyle…tebriklerimi sunuyorum

  5. son zamanların ilhan irem hastası olarakdan öncelikle başlıklarına bayıldım ablacım…sonracıma takıların harika söylememe gerek var mı?

  6. Önceliklen bu güzzeeel yorumları yazan elleriniz dert görmesin pc’nize nazarlar değmesin..çocukla çocuk harikasınızzzz:)evett İLHAN İREMMM!….Çilekcim fimoyu yuvarlıyorum ince olana kadar sonra kürdana doluyorum nazikçe çıkarıyorum..ve kafaya monte ediyorum..tel yok yani..ama az önce sesiberimin kıslarından yaptım..saçları 25’lik tellerde sarıp yaptım..uçuk kaçık acayip oldu:) vazcaydım sonra..

  7. sakacım makarna makinesinin ince kesici yerinden hamuru şeritler halinde biçtirdikten sonra spiraller yaptım..ama önce üstteki şeritleri yerleştirdim hamurun üstüne…

  8. sakacım vallahi gerekliymiş..renk geçişleri için bilhassa…amannn o zaman kaç nal koşturursun allah bilir vallahi korkuyorum sendeennn:=)))

  9. Ayrılıkların da Sonu Var!…

    doktorcum;ben artık dayanamayacağım senin bu başlıklara, oy:)çok harika bir takım bu! melek dekoruda olaya daha bir zerafet katmış:) sallayınca kar yağıyor mu?