babaanne-anneanne ortak yapımı

-

Bu paspasın yünlerini babaannem almış, paspası da anneannem örmüş. Ben bebekken daha. Arada sırada kullanıyorum, kocaman bir şey.

16 yorum gelmiş

  1. glin

    aaa…bende de var bundan.halı gibi bişey,çiftlikteki evde kullanıyordum.Annemin emeği,bizim küçülenlerimizden sökülüp elde edilenlerden mamül.

  2. dilevser

    ay bayılırım böyle kilimlere… bizimde böyle yuvarlak renkli dönen bi kilim vardı ama çok eskiden hatırlıyorum…ayrıca örgüsü nasıl güzel olmuş.. eli değenlerin eline sağlık..

  3. banuca

    Bu paspaslar gerçekten bir zamanlar hemen hemen herkezin evinde örülüyordu sökülen yünlerden.Renkleri çok güzel ve pırıl pırıl, sen onu paspas olarak kullanma, kenarlarına püsküller filan yapıp örtü olarak kullan bence…

  4. fiamma1

    Sevgili Adadenizzi harika ben yere seremem bunu ve cokta yeni görünüyorsevgili banuca nın dediği gibi pekala örtü olurmuş:)) Yünü getirenin, örenin ve itina ile kullananın ellerine sağlık

  5. celebi74

    evet ya çok modaydı bunlar.. ama bence her zaman kullanılabilir..güle güle kullanmaya devam et şekerciğim…

  6. EVET YA BENİM DE VAR GİYİLMİYEN KAZAKLARI BU ŞEKİLDEĞERLENDİRDİK ANNEMLE BEN ÇOCUKLARIN Bİ SÜRÜ VARDI .BUNU YAPAN TEYZELERİNDE ELİNE SAĞLIK.

  7. adadenizi

    evet yamalı ne modaydı bir dönem şimdi aynı mantıkla fular-boyunluk yapıyoruzcelebi saolsongül teşekkür ederim

  8. adadenizi

    teşekkürler gülseyhan. ben hiç yapmadım böyle birşey. Açıkcası o kadar büyük paspası örerken kollarında nasıl taşımışlar bilmem. Yeni nesil daha mı tembeliz ne….

Bir Cevap Yazın