Salı, Mart 28, 2017
Bal Bebek

31 YORUMLAR

  1. hımmmm anladım ben onu:)) isim takmayayım diye bal bebek olmuş adı:)) neyse benim yeni bebğine adım hazır bir dahaki bebeğe kadar saklıyorum:)

  2. Ya site atıp duruyor beni dışarı, yorumu zar zor yazıyorum. Cidden bunun yüzü diğerlerine göre daha değişik olmuş, ama en güzeli benim nazlıcanım:)) Fotoğraftakilerden çok daha güzel, bebeğinde, o müthiş süslemeli ayakkabı kutunda tekrar tekrar teşekkür ediyorum hepsi için canım.

  3. teşekkürederim,banucacım,çelebim,figen ablacım ve yamalım.Fiammacım çikolata bebek,şeker bebek,bal bebek isim koyabilirsin yani :)teşekkürederim sarıkurdelem beğenmene sevindim,peri bebek olabilir.Kriizantemim Geçen gün fiammayıda atmıştı kedi yavrusu gibi kapının önüne,işte beni attırmak isteyenlerin hazin sonu haa ha :))Şimdi nazlıcan yumurtadan bir yatak bekler dimi,kutuyu beğenmişmi sahibi,çok sevindim güle güle kullan canım benim.

  4. ayyy bal,bal gerçektende yerim onu ben,o kadar çok yazını kaçırmışımki yoruldum yorum yapmaktan inan öyle güzel şeyler yapmışsınki hayran kaldım.

  5. epeydir görünmüyordun yoksa ben yokken sen buralardamıydın bende epeydir yoktum yeni yeni başladım yorum yazmaya gözüm gönlüm açılmayabaşladı bileheleki bu şirin bebeklerle

  6. evet aytac çok marifetli tütütü maşşallahhhhhhhhh farfin bak bak görr ne becerikliler var:) fimodan mıııııııı ay ten rengi fimo var mı