Barbie bebek dönem kıyafetleri

-

Fantastik Barbie bebek dönem kıyafetleri. Kızılderili ya da victoria dönem tarzındaki örgülerden ilhamla siz de kendi modellerinizi yapabilirsiniz.

30 yorum gelmiş

  1. gunesedogru

    sevgili baharrrr; pek görülmemiş, karşımdaki kişide hayranlık uyandıracak, enteresan, zekice, çarpıcı bir eser oluşturabilirsem elbette yayınlarım .görüntü kirliliğinden, alışılmıştan, uyduruk ve birbirinin kopyasi işleri görmekten bıktım zaten, bunuda sık sık yorumlarımda belli ediyorum :))ben şimdilik beğenilerimi, eleştirilerimi yayınlamanın yanı sıra internette gezinirken beni etkiliyen eserleri sizleri sunmaya devam edeceğim…

  2. yildiz32

    karşımdaki kişide hayranlık uyandıracak, enteresan, zekice, çarpıcı bir eser oluşturabilirsem elbette yayınlarım .

    Madem öyle neden kendine işkence edip değerli vaktini burada harcıyorsun.Fikrin böyleyse önce sen bize örnek ol nasıl bişeyler yayınlayacaksan (kendi el emeğin) bizde seni ilham kaynağımız olarak görelim.Bu sitenin amacı bu çünkü…

  3. gunesedogru

    siteyi amacı dışında kullandığıma dair moderatörlerden bir uyarı almadım henüz … dediğim gibi yayınlamaya değer enteresan orjinal bir çalışma yaptığımda yayınlarım tabii… derme çatma, komik, birbirinin benzeri şeyleri koymayı düşünmem..kendime işkence ettiğime dair elinizde kaynak var mı :)))))))))))))) hadi bakıyım :))))

  4. yildiz32

    kendime işkence ettiğime dair elinizde kaynak var mı

    Sağdan soldan resim alıp bize gösteriyorsunuz.Bize göre de bunlar iğrençlikte birinciliği kimseye kaptırmaz.Ama insanlar emek sarfettiği için beğenmesek bile emeğine saygı duyduğumuzu belirtiyoruz.Kusura bakmayın benim annanem yaşındasınız sizinle polemiğe girmek istemem…

  5. kondor

    güneşedoğruya dokunmayın kızlar o fikrini söyleyebilme cesaretini gösteriyor evet tarzı size kırıcı gelebilir ama fikrini söyleyediği içinde üstüne gelmeyin. illaki her yorumun altına olan “emeğine sağlık ” ” paylaşımın için teşekkürler ” klasiğinin dışında yorumda iyidir yahu bırakın güneşe doğru üyemizi. Üretme zorunluluğuna sahip değil siz hiç ayağına futbol topu deymemiş ama dünya bi paraya spor yorumu yapan insan görmediniz mi onun gibi yani:)

  6. baharrrrr

    onun yorumlarına bişey demiyoruz zaten?? kondor yanlış anladın. o bizlerin yapığı el emeklerine “görüntü kirliliğinden, alışılmıştan, uyduruk ve birbirinin kopyasi işleri görmekten bıktım zaten, bunuda sık sık yorumlarımda belli ediyorum :)) “” diyor. bence saygı duymalı. herşeyden önce emeğe.kesinlikle yıldız32 ye katılıyorum…..

  7. kondor

    bence saygı duymalı

    niye yahu baharrr siz hiç dinlemediğiniz ve sevmediğiniz bir müzik duyduğunuzda radyonuzun kanalını değiştirmezmisiniz yoksa “saygılı olmak” adına zorla dinlermisiniz. Demek ki; görmediğini görmekten gördüğünü görmekten daha zevk alıyor bu kadar. Aslen bir güneşedoğru avukatı olmak değildir niyetim zaten duygularını gayet iyi yazabilmekte kendisi. Ama sadece anlamış değilim emeğin hiç birşey olduğu, saygının artık sadece sözlükte anlam bulduğu böylesi bir çağda şu sanal ortam “emeğe saygı ” diye çeşitli forumlarda, yorumlarda bunca tutunası bir durum almasını sadece algılayamıyorum.neyse yahu diyeceğim odur ki kim nederse desin kasmayın.

  8. yildiz32

    siz hiç dinlemediğiniz ve sevmediğiniz bir müzik duyduğunuzda radyonuzun kanalını değiştirmezmisiniz

    Sevgili kondor sen de haklısın ama bu arkadaşın yorumları çok kırıcı.İnsanlar beğenmiş bişey yapmış eğer beğenmediysen yorum yapma yada yapsan da bu insanları inciltici boyutta olmasın.Kimse kimseyi zorla burada tutmuyor ama değil mi??

  9. kondor

    ya aslen yıldız32 anlatmak istediğim şöyle birşey (nedense bi anlatasım geldi bu konuyu) yorumdaki uslüp sana göre kırıcı ama yazana göre onu duygusu bu. İfade etme özgürlüğü böyle birşey belkide. Yani çok beğendiğiniz birşeye “harika” diye yorumlama hakkı nasıl sizin ifade özgürlüğünüzse ,beğenmeyeninde “rezil” deme özgürlüğü olmalı. Çünkü ; siz bayıla bayıla beğenirken o şöyle düşünüyor. Ne kadarda annamsızca övüyorlar. Eee peki çözüm nerde açıyı değiştirmekte. Yorum kırıcımı geldi . Zırhımızı kuşanıp “sen ne yapıyorsunki benimkini beğenmedin “demek yerine kırılmamak için en iyi olan yöntemi seçmekte . Esnek olmayı denemek lazım. Ya görmezden gelir esneklik kazanırız yada espri ile bize çarpan darbeyi zararsız başka yere iletiriz. Anlatmak istememin sebebide ; sanal alemde idman yapıp hayatta uygulamaktır.Belkide yol açarım.Bir felsefe modum gelmişken :) yazayım dedim. Ha bu arada güneşedoğrunun bu sitedeki kendine özgü ifadesinde tufanı ilk koparanlarda ben idim. Sonra birden neyle mücadele ettiğimi sordum kendime. Kendime sorduğum soruya cevabımıda böylece yazmış oldum. Ama deneyin göreceksiniz tarzını samiyetsiz veya kırıcı buldğ. birine illaki cevap vermek istediğinizde zırhınızı kuşanmış savunmacı yaklaşımdan daha esnekçe bir cevap verdiğinizde geri dönüşüm herşeyden daha zevkli olacaktır.ay ne çok yazasım varmış be durdurun beni vallahi sanal terapiye geçecem şimdi.

  10. gonuldenele

    yazılan yorumları gelip gidip okuyorum.bencede kondor haklı. hatta ben güneşedoğrunun yorumlarını çok net buluyorum.düşündüğünü ortaya koyması bence güzel.yayınladığım kendi emeğimde olsa herkes beğenmek zorunda değil.nitekim benimde tarzıma uymayan bi çok yazı oluyor.ben yorumsuz bırakmayı tercih ediyorum.buda benim tarzım.ama şu varki güneşedoğruya katılmadan edemiyorum;on marifet özel bir yer.bazen benimde ya bu gönderilirmi diye düşündüğüm yazılar oluyor.hı emek verilmiş o ayrı.burada da zevk ve beğeni farklılıkları ortaya çıkıyor.Bu da çok doğal.benim yaptığım işi herkes beğenecek diye bir kaide yok.yorum sadece olumlu olan değildir.tabiki olumsuz yorumlarada açık olmalıyız.ifade biçimi diyorsanız;bence buda güneşedoğrunun yalınlığı.bir düşünün; beğenmediğiniz bir şeyle karşılaşınca hangimiz aklımıza gelen ilk düşünceyi yazıyoruz?ya benim tercihim gibi hiçbişey yazmamak veya düşüncelerimizi yumuşak kelimelerle ifade yolunu seçiyoruz çoğumuz.düşündüğünü yazdığı için bence güneşedoğruyu suçlayamayız.hadi yapta görelim deme hakkına da sahip değiliz.dostça kalalım ve her eleştiriye açık olalım.kondorun dediği gibi;hayat gerçeğinin provası olsun:)))

  11. merytolg

    BİZİ ELEŞTİRMEYE HAKKIN YOK SEN KENDİ HÜNERİNİ SERGİLE BİZ TABİKİ BİRBİRİMİZDEN GÖRDÜKLERİMİZİ YAPACAĞIZ BUNUN İÇİN BURADAYIZ!!!!

  12. merytolg

    bakın saygı duyuyorum fakat bu bi misilleme değil ama benim keçe çalışmama yaptığı yorumu okuyun anlarsınız ne yapmak istediğini insanları eleştirebilirsiniz ama kırıcı olamazsınız !!!YADA O NEDEN BÖYLE DİYE YARGILAYAMAZSINIZ!!ÇOK KIRICI UKALA VE KÜSTAH BULUYORUM GÜNEŞEDOĞRUYU AMA ARTIK BEN KENDİSİNİN YAPTIGI ŞEYLERİ DAHA DOGURUSU NETTEN BULDUGU ŞEYLERİ ÖNEMSEYİP YORUM YAPMİCAM LÜTFEN G.DOGRU SENDE BANA YAPMA !!

  13. merytolg

    UFKUM GENİŞ YADA DEĞİL!ZEVKLİ BİR İNSANIM YADA DEĞİLİM!BU ELEŞTİRİMİ??DAHA DOĞRUSU ELEŞTİRİDEN KASTINIZ DENİR?İNSANLARI KIRMAK?ŞEVKİNİ YIPRATMAK?SİNİRLERİNİ BOZMAK?BUNLARSA EĞER SİZ HAKLISINIZ OK .)

  14. gunesedogru

    geçte olsa teşekkürler gönüldenele doğru anlaşılmak güzelmiş :)) kondor hafiften dokundurmalara yapmışsı ama olsun buda senin tarzın konuyu irdelemende hoş ayrıca :))

Bir Cevap Yazın