Basit tığ işi yelek

-

:

Bu çok basit tığ işini bakalım beğenecekmisiniz.Yelek modelini kendim uydurdum.İpimin yettiği kadar boy verdim.Bu örnek,başka yerlerde de kolayca uygulanır . Üstümde de çok hafif duran bir modeldir…Manken de benim kalıbım.Ayme’den görmesem cesaret edemezdim.Mankenimi çok seviyorum. Biraz pazıları var ama…….

18 yorum gelmiş

  1. aslimavi

    kuzenim bizde ve yelek modeli arıyodu, netten epey aradık akşam biraz önce bunu görünce kuzeni çagırdım:)) örgü arıyordum ama tığ işide olur dedi. Biz begendik sibelim, ellerinize saglık ve mankeninde pazulusu makbuldur:) bence güzel olmuş, işinizide görüyorsa sorun yok.

  2. sibeltunay

    Aslı’m tam yakın çektim zannediyordum ,iki resim çekmişim.Bloktakileri büyütebilirsin.Zaten çok basit örnek.Beğenmenize sevindim.Benim evde kalan ipi değerlendirmişimdir.İçinde çok az simleri vardı.Her ipten olur sanırım.Blokdaki pembe yünden yaptığım örneğede bak istersen.Onuda netden çıkartmıştım.

  3. ayme

    hiii şimdi gördümmm:)) harika olmuş harikaaa:) yelek de muhteşem:) pazulu falan değil ablam bildiğin manken bu valla:) bayıldım. ellerin dert görmesin:)

  4. ayme

    beğendim tabii:) çok güzel olmuş. benimkinden kat kat düzgün görünüyor. çok işine yarayacak. hele örgülerde. insan kendini ölçemiyor. ama bu mankenin üzerinde istediğn ölçüyü alabiliyorsun:) ellerine sağlık ablacımm. çook beğendim..

  5. sibeltunay

    Teşekkürler ablacım.Ben kollarımı kaldırmıştım bantlanırken.Hani büyük terziyim ya..Kol çalışmalarım rahat olsun diye kaldırınca bir görsen dev bir kol çıktı.Ben seviyorum manken hanımı.Şimdi zaten pembe yün hırkamı giydirdim.

Bir Cevap Yazın

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum