Batik Şal

-

Bu yazı şal örerek geçirdim desem yeridir. Altın örgü forumunda birlikte ördüğümüz batik şalım.. Kullanılan ip, tiftik olduğundan her yıkamada gerdirme-kurutma işlemi yapılıyor. Onun dışında örmesi de kullanması da çok zevkli..

8 yorum gelmiş

  1. celebi74

    bencede değmiş…………eline ve sabrına sağlık :)rengide süper doğrusu………………………………….

  2. fiamma1

    Ellerine sağlık harika olmuş, renklerin geçişi muhteşem ve bazı işler bitince cok uzun sure el oyalasa da nasıl da keyifli kullanılır. benimde boyle aylarımı alan 10 marifete gonderdigin bir salım vardı ara ara neredeyse 7 ay surdu yapımı:)) batik şal dan kastın batik desenlenmiş degrade yünler sanırım ama tüm sıralarda nasıl bu kadar düzgün geldi bende pek anlayamadım..

  3. nurkaya

    Şalda kullandığım ip, angora batik design olduğundan forumda batik şal vermiştik adına. “Revontuli Shawl” diye geçiyor yabancı sitelerde adı. İpi hiç koparmadan ördüm. İkinci ipten sadece son sırayı keserken kullandım. Şimdi Alizenin ipleriyle örüyorum. Onda renk geçisi daha uzun olduğundan daha güzel oluyor..Beğenmenize çok sevindim.Teşekkür ederim..

  4. DenDenAk

    bende batik ip hayranı olarak bu şallarda ip koparılıyor mu diye merak ediyordum, cevabını öğrendim, elinize sağlık, muhteşem

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum