Baykuşlu örgü bebek battaniyesi modeli

-

Örgü bebek battaniyesi modelleri her zaman için çok sevilir ve tercih edilir ülkemizde. Her bebeğin mutlaka birden fazla örgü battaniyesi olsun diye uğraş verilir. Ben de bu talep üzerine güzel örgü bebek battaniyeleri yapmaya çalışıyorum. Bu kez tanıtmak istediğim baykuşlu örgü bebek battaniyesi 90*90 standart bebek battaniyesi ölçülerinde. Dört tane ana olmak üzere pek çok renk kullandım örerken bebek battaniyesini. Beyaz rengin üzerine tığ işi renk renk baykuşlar ve bir sürü göz renkleri de çok beğenildi. Erkek bebek için ayrı renk alternatifi mavi renk düşüncesini yıkacak renkler. İç kısmı pamuklu astar, bebekler için sağlıklı olması, teri çekmesi ve alerjiye karşı özelliği açısından astar dikilmektedir. Astarlı battaniyeler daha kullanışlı diye anneler tarafından astarlı olması tercih edilmektedir. Kenar kısmı da baykuşların içinde olan renklerden yapıldı. Fiyatlat da gayet uygun. Hemen teslim edilebilir. Profilimdeki Instagram adresimi takip ederek fiyat bilgisi hakkında bilgi alabilirsiniz.

Daha farklı bebek battaniyesi modellerimden size fikir vermesi için birkaçını daha buraya ekliyorum. Umarım beğenirsiniz. Bunlardan bazıları popcorn – fıstık motifi ile kalpli çalıştığım mavi beyaz örgü battaniye, ki bunun bir de kız bebekler için olan versiyonunu fıstık motifli olarak pembe beyaz çalıştım. Klasik hanım dilendi bey beğendi motifli mavi beyaz örgü battaniye modelimi de yine altta bulabilirsiniz. Üç tane de beyaz üstüne renkli çiçek motifli battaniye modelimi paylaşıyorum. Dediğim gibi devamını Instagram profilimden görebilirsiniz.

10marifet’in notu: Bu güzelim örgü bebek battaniyelerini satın almak isterseniz arkadaşımızın profili ideal. Eğer kendiniz yapmak isterseniz, örneğin popcorn örgü bebek battaniyesi nasıl yapılır araması ile sitemizin arama kutusundan sonuca ulaşabilirsiniz. 10marifet.org’da bebek battaniyeleri ve örgü battaniyeler altında iki kategorimiz var, ikisi de örgü bölümünün altında. Bunları dolaşmak da eminiz hoşunuza gidecektir.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Bebek battaniyesi örgüsü

| | 0 Yorum

İsme özel pembe bebek battaniyesi

| | 0 Yorum

Güzelim tığ işi bebek battaniye modelleri

| | 0 Yorum