Granny square tekniği ile bebek battaniyesi

-

Granny square tekniği ile ördüğüm bebek battaniyesi modeli. Granny square tekniği nedir, hemen açıklayayım; tığ ile örülen kare motiflerin birleştirilmesi tekniği olarak açıklayabiliriz kısaca.
Bu bebek battaniyesi modelini örerken ortadan başlayarak iki sırada bir renk değiştirerek istediğimiz boyuta gelinceye kadar örüyoruz. Renklerini açıktan koyuya doğru veyahutta koyudan açığa doğru seçersek daha güzel olacaktır. Kız bebek battaniyeleri için kabartmalı büyük güller, erkek bebek battaniyeleri için ise araba, traktör veya ayıcık, fil, kedi gibi küçük kabartmalar örerek şıklık katabilirsiniz modelinize. Yeşil, mavi, beyaz tonlarında iplerle ördüğüm bu bebek battaniyesi örneğini ben fil ve yıldız figürleri ile süsledim. Bebek battaniyeleri hem süsleri hem renkleri hem de yumuşacık olmaları ile sadece bebeklerin değil, yetişkinlerin de sarınmak istedikleri ve göze hitap eden şekillerde oluyor genelde. Zaten bebek örgüleri genelde çok şirin olmuyor mu?
Umarım bu bebek battaniyesi örneği yapacak olanlara fikir verebilir, profilimden instagram sayfama gelerek diğer örgü modellerime de bakabilirsiniz.
Sevgiler 🌸 Neşe💕

Bir Cevap Yazın

İsme özel pembe bebek battaniyesi

| | 0 Yorum

Güzelim tığ işi bebek battaniye modelleri

| | 0 Yorum