Perşembe, Aralık 8, 2016
beyaz bebek takımı

9 YORUMLAR

  1. figen ablacım, ufidikcim teşekkür ederim mavisofram arkadan bağlamalı bir yelek ilk fotoda açık halini görüyorsun üstteki boşluklar kol yerleri alttaki küçük olan da kuşak yeri tıpkı kundak gibi sarmalıyor ve kullanması çok rahat oluyor bebeğe giydirilmiş halini de bebiş doğunca fotoğraflayıp eklerim inşallah

  2. alyacım tarifi derya baykalın sitesinden almıştım ordaki metni iletiyorum yapması gerçekten çok kolay şimdiden gülü güle giysin;Üç ilmek başlanır, iki yandan arttırarak 9 ilmek olana kadar haroşo örülür.9 cm. ördükten sonra iki yandan 4’er ilmek bırakılıp, ortadaki 1 ilmeğin iki yanından arttırılarak 52 ilmek olana kadar haroşo örmeye devam edilir.Daha sonra örgünün iki tarafında bırakılan 4’er ilmek haroşo arada kalan 48 ilmek 4 sıra düz 4 sıra ters olarak 20 sıra örülür.Baştan 9 ilmek örülür, 14 ilmek kesilip kol yeri açılır.4 ilmek örülür, 7 ilmek kesilip, kuşak yeri açılır.Kalan ilmekler örülür.Bir sonraki sırada kesilen 4 ve 9 ilmek, şişe ilmek atarak kapatılır.56 sıra iki yanda 4’er ilmek haroşo ve arada kalan ilmekler 4 sıra düz 4 sıra ters olarak örülür.Baştan 9 ilmek örülür, 14 ilmek kesilip ikinci kol yeri açılır, kalan ilmekler örülüp, sonraki sırada kesilen 14 ilmek şişe ilmek atılıp kol yeri kapatılır.16 sıra örülüp, iki yanda 4’er ilmek haroşo örülüp haroşoların bittiği yerden kesilerek 9 ilmek kalana kadar örülür.Kalan 9 ilmek 9 cm. örülüp, 3 ilmek kalana kadar iki yandan kesilir.Son 3 ilmek bir alınarak örgü bitirilir.