Bez bebek kızlar

-

ž
Bez bebek kızlar. Bez bebek yapmaya oğlumun doğumu ile başladım diyebilirim aslında. Aslında ben memurum. 17 aylık bir oğlum var, onunla daha çok zaman geçirmek için ücretsiz izne ayrıldım. Bez bebek serüvenim oğluma kendi yaptığım bir oyuncağı verme isteğiyle başladı. Oğluma keçeden kedi yapmakla bașladım, daha sonra kumaştan kedi daha sonra da çoraptan oyuncaklarla devam etti el yapımı oyuncak maceram. Artık kendime dur diyemiyordum. Ve noktayı bez bebekle koydum. Bez bebekler yemeği ve içmeyi unuttuğum bir tutku, bir hobi haline dönüștü.
Bez bebek modelleri hayal gücünüz izin verdiği ölçüde çeşitlendirilebilir. İçi dolgulu kumaş oyuncakların yüzlerini el boyaması ile kumaş boyalar yardımı ile yapıyorum. İstenilirse nakış ile de ifade verilebilir tabii. Biri sarı diğer mor saçlı iki bez bebek kızımın kıyafetlerini de evde olan malzeme ve kumaşlardan dikerek onları da değerlendirmiş oluyorum. Eğer siz de etrafınızdaki çocukları sağlıklı oyuncaklarla mutlu etmek isterseniz bez bebek dikmeyi düşünebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Bez canavar oyuncak

| | 0 Yorum

Bez bebek – 48 cm

| | 0 Yorum

Peluş Angry Birds oyuncakları

| | 0 Yorum

El yapımı yöresel bebekler

| | 0 Yorum

Sevimli bez bebek modelleri

| | 0 Yorum

El yapımı peluş oyuncak bebekler

| | 1 Yorum

Kumaş oyuncaklar – Küstüm bebek

| | 0 Yorum

Bez bebek – puantiyeli elbiseli kumaş oyuncak

| | 0 Yorum

Keçe ve elyaftan tonton bebek

| | 0 Yorum