Perşembe, Aralık 8, 2016
Bileklik derlemem ve bileklik yapımı hakkında ipuçları

21

peyote tekniği ile bileklik

Peyote tekniği ile yaptığım bilekliklerdeki kullanılan teknik, peyote stich tekniğidir. Düz örülen ve istediğiniz deseni verebildiğiniz bir teknik. Zor değil.

boncuk bileklik

tomurcuk gül beyaz bileklik

Örnekte olduğu gibi kanaviçe veya hesap tekniği şemalarını kullanarak aksesuar yaptım ve gayet de pratik bir yöntem. En ideal kalınlık 16 ila 20 kum boncuk ile başlananlardır. Siz daha kalın isterseniz sayıyı çift sayı olarak arttırabilirsiniz.

kolay peyote bileklik

Çift sayı diyorum, çünkü tek sayı başlarsanız boncuğunuzun biri mutlaka boşta kalacaktır!!

kolay peyote bileklik

Aşağıdaki örneklerde ise yuvarlak peyote ve heringbone tekniği kullanılarak çalıştım. Örülüp istenen uzunlukta bırakılıp içersinden bileklik halkaları geçirilerek tamamlanır bu modeller. Kolay ve muazzam güzellikte bir teknik.

Verdiğim pratik bilgilerlen umarım faydalanırsınız. Bu güzel bilekliklerimi sizlerle paylaşmak istedim. Beğeninize sunarım :)

peyote bileklik

peyote bileklik<

herringbone (balıksırtı) bileklik
daha fazla resim için

21 YORUMLAR

  1. çok teşekkürler..yapmaya heveslendirmek istedim ama kimse hevesli değil gibi :)))git gide değişiyor fotoğraflarım.seneye nasıl olur ..beğenmene sevindim fotoğrafları:))dediğin gibi sunum önemli ;)

  2. gelin yine yaptı yapacağını çelebicim :))tuffe küstü sanırım bize ortalarda yok…beğenmenize çok sevindim.teşekkürler herkese :))

  3. yok tığla değil gülseyhan abla :))bunlar peyote .kum boncuk ve iğne ile yapılıyor.blogumu ziyaret edersen ayrıntılı açıklamayı bulursun :))beğenmene sevindim :))

  4. Ne marifetli bi gelinsin yaa maşallah sana,valla bak nazar değmesin,renk seçimlerin de işçiliğinde harika ve sunum da çok güzel.Ben çok hevesliyim,bıdıkım biraz daha büyüsün kessin yapıcam ama 1-2 yıl beklemeniz lazım::)) ellerine SAĞLIK…

  5. Hakikaten bu güzellikler çıktığında ben nerdeymişim.Neden küseyim.Bazen canım sıkkın oluyor.Çok güzeller ama.Altın rengı olan bır tatlı var ya hanı ona benzıyor.Beyaz olana ben de bayıldım.Hepsi çok güzel.Aydıngelininin elinden çıkma işler tabi.Bakıp bakıp iç geçirmelik bunlar,yapamam ki..Çelebi çok teşekkürler.Öpüyorum ikinizi de.

  6. yaaa çok güzel bu bilekliklerrr.harika hepsi de .en merak ettiğim işlerden biridir bu boncuklu bileklikler.bende öğrenmek istiyorum ama ahengin o bıdıktan bir tane de bende var.hele bir büyüsün ben de neler yapıcam neler.şimdi burdan sıraya koyuyorum yani.eline sağlık aydın gelini…