El yapımı bakır takılar

-

el-yapimi-takilar-bakir-yuzuk-mdoelleri
Blogumu açtıktan sonra sürdürebilmem için beni motive eden yegane kaynak 10marifet’i türlü sebeplerden ihmal etmiştim. Geri dönüş yazısı için yeni kurduğum atölyemin duvarlarını boyadıktan sonra, boya lekeli ellerimle klavye başına geçmem de ayrı bir güzellik benim için.. Çeşit çeşit kurslara gitsem de bir türlü gönlümü koparamadığım telden takılar bu sefer biraz daha kendilerini geliştirerek önce bakıra sonra da gümüşe evrildiler.. Bu yazımda bakırla yaptığım çalışmalarıma yer vereceğim..

Bakırla çalışmanın en güzel yanı kolay şekil alması ve kaynak yaparken gümüş gibi hemen erimemesi. Bu model henüz cilalanmamış bakır yüzük modellerimden birisi..

el-yapimi-takilar-bakir-yuzuk-mdoelleri-2
Bu da cilalanmış hali. Gerçekten takıyı güzel gösteren cilasıymış.. Bu işe giriştiğimden beri bunu anladım. İşçilik de mühim ama son cilası olmayınca hiçbir işe yaramıyor;)

Yine bakır tellerden yaptığım bir ağaç çalışmanın temeli..

Bu da bitmiş hali.. Turkuaz ve akik taşlarla süslediğim bu çalışmamda ayrıca bakır telleri yassılaştırdım, böylece sabitlemek daha kolay oldu..
Burada çalıştığım sipariş bilekliğin parçalarını kaynakla birleştirmek yerine ince bakır tellerle sabitledim. Bence kaynaktan çok daha şık duruyor. Tabii ki kaynaktan çok daha zor ve zaman alıcı bir işlem..

Bileklikle takım olması için tasarladığım taç.. Elflerden esinlendiğim bir gerçek.. Yine ince bakır tellerle birleştirdim parçaları.. Birdahaki sefere alına gelen orta kısma kristal bir taş monte etmeyi düşünüyorum..
Şimdilik son paylaşımım olsun. Atölyemin aletleri çoğaldıkça ürünlerim de çeşitlenecek.. Eğer yaptıklarım ilginizi çektiyse aktif olarak instagramda “yaseatolye” olarak bulunuyorum.. Daha az aktif olarak da blogumda.. Uzun zaman sonra 10marifet’te yazı paylaşmak güzel oldu, özlemişim..

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

yaseatolye

Turizm mezunu , eski bankacı.. telden takılar yapar, kendi çapında dikiş diker, her türlü keçeleme yapar.. bunları blogunda paylaşmayı sever..

Boncuktan yüzük yapımı

| | 0 Yorum

Galaksi spiral yüzük yüzük yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil siyah broş yapımı

| | 0 Yorum