embir’den 2’si 1 arada-2

-

İşte yine 2’si 1 arada çalışması, bu sefer ki boyunluk + saç bandı/kulaklık ama bunu ben değil anneciğim ördü. Devamı da gelecek zaten. Embir‘e beklerim efendim.

10 yorum gelmiş

  1. Figen abla

    anneciğinin o güzel ellerine sağlık…sen güzel yüzünü niye mozaikliyon can kız?bırak görünsün gülen gözlerin ablam..

  2. embir

    Figen ablacım aslında haklısın facebookta paylaşıyoruz burada blurluyoruz. Yüzümün güzelliği çalışmamı geçmesin diye mecburen kapatıyorum :))) Teşekkürler.Gülseyhancım teşekkürler.

  3. Figen abla

    bizim nazarımız değmez valla :))))biz birbirimizi kıskanmayız..aksisne gurur duyarız..yirim ben hepimizi birden yirim :)))hatta hep beraber yiriz birbirimizi yiriz :))))

  4. nazesen

    Annenin ellerine sağlık Embircim.Kızlar şu yüz saklamayı nasıl yapıyorsunuz.Bana da öğretitmisiniz?

  5. embir

    Figen ablam canım benim.Nazesencim photoshopta yapabilirsin ya da google’dan ücretsiz olarak indirebileceğin PhotoScape foto düzenleme programı var oradan yapabilirsin. İstediğin bölgeyi seçince o blur yapıyor.Aymecim ve Farfincim sizlere teşekkürlerimi sunuyorum.

Bir Cevap Yazın

embir

10marifetli Instagram konukları: Pasaklı Butik

| | 0 Yorum

Tığ ile cupcake motifi nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Tığ işi kiraz yapımı

| | 0 Yorum

Örgü baykuşku uyku bandı yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi kitap ayracı – Popcorn tekniği

| | 6 Yorum

İpten dekoratif top yapımı

| | 4 Yorum