ESKİ ve YENİ

-

Kenar bordür olarak koyduğum mavili çalışma, ilk boncuk denemelerimden.Yanlış hatırlamıyorsam boncuk dokuma tezgahları ile ilgili olarak Sevgili Sesiber 10marifette yayınlamıştı.Çok hoşuma giden bu örneği iğne-iplik-boncuk üçlüsü ile yapmıştım. Son çalıştıklarımdan ELİ BELİNDE ve İBRİK motiflerinden oluşan kolyemin fotoğrafını düzenlerken, süslemesinde katkısı oldu mavilimin:)Üstteki KUŞ motifini de Sevgili Racine öğrencileri ile çalışmış.O da çok hoşuma gitmişti,boncuğa uyarlamak zevk oldu benim için.

Geleneksel Türk El Sanatları kapsamında çok güzel halı-kilim desenleri mevcut.Ama küçük parçalar çalışılmak istenince deseni oluşturmak biraz uğraştırıyor.Olsun… seviyorum bu işi :)Teşekkürler Semyıl….Teşekkürler Sesiber….Teşekkürler Racine….

17 yorum gelmiş

  1. esinsel

    hepinize gönül dolusu teşekkürler arkadaşlar :) lütfen beni hoşgörün. istediğim gibi bol bol gezinemiyor, güzel çalışmalarınıza yorumlar,yapıp tatlı sohbetlerinize katılamıyorum.nalanım seni seviyorum…duygulandırdın beni:)

  2. Figen abla

    Allahım bu iş bana o kadar zor geliyor ki…bir türlü kafam almadı yaa…herşey ustasına yakışıyor aynen şekilde göründüğü gibi…helal sana can….

  3. banuca

    Muhteşem olmuşlar. Bu boncuk dizme işini yapmayı hep istedim ama olmadı, uğraşmaya sıra mı gelmedi ne. Ne kadar güzel ve düzgün yapmışsın, bravo.

  4. esinsel

    Figencim, her işte olduğu gibi zorluğu öğrenene kadar.Banucum sende öyle güzel işlerle uğraşıyorsun ki birgün sıra getirebilirsen eğer öğretirim sana.Bende şu sıralar tıpkı benim gibi buralara uğrayamayan sevgili arkadaşım Semyıl’dan öğrendim.o gün bu gündür de zevkle yapıyorum:)Nurhanım sağol canım balım.Bazan burayı büyük ve çok güzel bir atölye olarak hayal ediyorum.

  5. fiamma1

  6. Racine

    esinsel, ilk fotoğrafı görünce aa bizim yaptığımız kuş motifinden dedim :)yazıyı okumaya devam edince rumuzumu gördüm,çok teşekkür ederim çok naziksin..takı olarak düşünülmesi,yapılması harikülade..meşakkatli bi iş boncuklarla, hele ki sen kendin ayarlıyorsun ebatlarını tekrardan..kolay gelsin çok hoş çok güzell :)) tebrik ederim

  7. esinsel

    teşekkür ederim fiammacım.çok haklısın boncuk çeşitleri ile formları uyumlu olsa ne kadar rahatlatıcı olurdu.bu da işin cilvesi herhalde canim :) ne yapalım elden geldiğince artık.racine güzel sözlerinize ne diyebilirim ki? mutlu ettiniz beni, sevgiyle kucaklıyorum :)

  8. SEMYIL

    Canımmmm, benim sevgili arkadaşım, Kadir kıymet bilen dostum,şimdi ne kadar üzüldüm bu yazını öncelikle bu yaptıklarınıgeç gördüğüme. ama sen halimi biliyorsun. bu gün iyikisınırlarımı zorlayıp buraya gelmişimde bu güzellikleri geç deolsa görebildim. ellerine emeğine sağlık.asıl ben sanasonsuz teşekkürler ediyorum. iyi ki varsın.

  9. esinsel

    Canım Semyıl’ım iyileştiğini bilmek ve görmek ne kadar mutlu etti beni anlatamam.Sende iyiki varsın güzel arkadaşım,çok teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

Örgü kitap ayraçları – isme özel

| | 2 Yorum

Penye ipten bebek puseti

| | 2 Yorum

Rengarenk örgü saç bantları

| | 0 Yorum

Penye ipten tığ işi fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: ebrununkutusu

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: Pasaklı Butik

| | 0 Yorum

Tığ ile cupcake motifi nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Tığ işi kiraz yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yuvarlak mavi cüzdan

| | 0 Yorum

Baykuşlu örgü çanta ve toka

| | 0 Yorum

Örgü baykuşku uyku bandı yapımı

| | 0 Yorum

Örgü ev – anahtarlık

| | 2 Yorum