Etamin işlemeli ayna kapağı

-

Etamin işlemeli ayna kapağı. Şirin pembe bir vosvos işlemesi yaptım. İlk fotoğraf yazısı da özel olsun istiyorum. Umarım saçmalamam, sürçülisan edersem şimdiden affedin n’olur :) Benim adım Handan nam-ı değer hpany. El işi sevdam çocukluğuma dayanıyor. Daha ilkokuldayken elimde tığ ve şişlerle örgü örmeye başladım. Akranlarım dışarıda oyun oynarken ben balkonda havlu kenarı örme derdindeydim. Pişman mıyım, asla   :) Hatta bir ara işi abarttım, eve misafirliğe gelen herkese el bezi örüyordum :) Çocukluk işte… Çok yakın zamanda da bu sevdamı instagram hesabı açarak hayata geçirmeye karar verdim. Ve etamine dair birçok şey yapmaya karar verdim. Yapmış olduğum bu güzellikleri sunmak da ayrı bir keyif benim için. Eğer sizler de takı takmayı seviyorsanız hele de el emeği göz nuru el işilerine meraklıysanız o halde gelin tanış olalım.

Merhabalar ben handan namı-değer hpany birbirinden eğlenceli etamin kolyeler ve ayna kapağı yapıyorum sizlerde kendimce oluşturduğum küçük dünyama katılmaya ne dersiniz. Eğer işleme tamda benim işim zaten takıyı da çokkkk seviyorum diyorsanız gelin tanış olalım  :)

Bir Cevap Yazın