Fiamma’nın blûzüne n’olmuş!!!

-

Bluzdan banyoya bir devşirme yolculuğu…Banyo için uygun renk ve desende kumaş bulunamayınca bluze bir el atıldı ve yer gök kaplandı.Bitti mi? Hayır bitmedi, önce eldeki kumaş bitirildi,daha bluzü yeni sıra geldi…Şimdilik öyküleri burada ve burada

Rahmetli Bluz
Rahmetli Bluz

32 yorum gelmiş

  1. aslimavi

    yapmayın, yapmayın:) baka baka aşagı indikçe, inanamadım çok güzeller hepsi ayrı güzel olmuş ellerinize saglık. Havlular, sürahi, yok ayıramıcam hepsi güzel.

  2. fiamma1

    Sevgili Bahar006,Adadenizim,Çelebim,ANToruncuğum,Aslımaviciğimve Figen Ablacığım güzel yorumlarınız güller açtırdı yüzümde , evde takdir göremiyoruz ne iyi geldi bu yorumlar:)))ANToruncuğum, o sürahi eski çini bayağı büyükçe bir şey otel sabunlarını biriktiriyoruz içinde çok olunca da rendeliyorum dekoratif kaldı atmaya kıyamayınca ,başka işlevi yok:))

  3. ayme

    bu nedir yaaaaaaaa…nası güzel olmuş… fiammacım naapmışsın seeeen??renginee, deseninee hayran kaldığım yetmedii, dekor çok hoş olmuş. dolap kapaklarına ne kadar yakışmışşş.. değerlendirme diye buna derim… mükemmelllll

  4. rahmetli giderken organ bağışıyla bir çok şeye yeniden hayat vermiş diye geçirdim aklımdan,tabi ki operatör dr. olarak ellerine ve aklına sağlık hepsi birbirinden hoş olmuş.

  5. mavisofra

    bernagül:D:D ayyy ALLAHIM NE RAHMETLESİ DİYORUM fiaamma ablacım öyle yazmış ya aklım almadı tamam hepsi akla gelir belki ama banyo dolabının camı süpersin

  6. fiamma1

    Sevgili Ayneciğim,Bernagülcüğüm,Gönüldenelem,Mavisofracığım teşekkür ederim.Mavisofracığım ilk yapılacak iş oydu çünkü içindekilerin dışarıdan gözükmesi sinirimi bozuyordu bayağı:))

  7. mavisofra

    ZEVK MESELESİ FİAMMA abla ama öyle yatak odası takımlaraı varya hiç sevmiyorum ohhhh çok iyi yapmısın valla benimkinin tek kenarı öyle cam gideyimde bluzlarıma bi bakayım:D:D ya bende banyo dalabını boyamaya çalıştım mafettim sanırım:S

  8. fiamma1

    Mavisofracığım buzlu cam olsa da içini gösterince( ki renkler dışa yansıyor) beni rahatsız ediyordu.Yatak odanda böyle bir sorunun varsa yuvarlak dantelleri büyüklü küçüklü slikonlayarakda o görüntüden kurtulabilirsin.Banyo dolabını mavi yapan sen miydin hatırlamıyorum ama eğer oysa çok güzel olmuştu. neden mahvolsun ki bir daha boyarsın baktın olmadı:)))Nazesenciğim, yenihayat54cüğüm teşekkür ederim…

  9. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    cok ama cok güzel olmuş :))) ellerinize saglık gercektende. desen süper zaten birde banyoylada uyumlu bayıldım bayıldım bayıldım :)))

  10. farfin

    fiammam harika olmuş ellerine sağlık,defalarca baktım bu yazıya yorum yazamadım bir türlü,niye diyeceksin,kıskanç koca korkusu malum,hep o evdeyken karşılaştığım için yazamadım,şimdi ancak yazabiliyorum:D

  11. fiamma1

    Sevgili Bynfavoriciğim,şirinemiciğim,gunesedogrum teşekkür ederim güzel yorumlarınıza…Farfinciğim, guzel yorumun icin teşekkür ederim, eşinin endişelerini anlıyorum ama bu site konusunda daha ılımlı olmalı diye düşünmeden edemiyorum. Burada hepimiz hobilerimizle ilgili paylaşımlar altında biraraya geliyoruz, umarım bir gün orta noktada buluşursunuz da sen bu kadar sıkıntı çekmezsin:)Sevgili gunesedogrucuğum:) Laleli zamanlar adlı yazıma bir bakar mısın? senin verdiğin fikirden yola çıktım nasıl bir yorum yaparsın diye merak ediyorum…

  12. kondor

    fiamma1 en çok dolap kapaklarında uygulamayı sevdim ama gerçekten banyonun renkleri ile kumaş gerçekten çok uyugun olmuş.güzel günlerde eskisinler inş.

  13. fiamma1

    sağol kondorcuğum, bluzu kıydığıma hiç üzülmedim sizlerden böyle güzel yorumlar geldikce banyonun rengi gerçekten çok zor benimde içime sindi:)

  14. fiamma1

    Sevgili Aytacığım teşekkür ederim can…Ahh Sevgili Saat12, 1 saat 36 dakika önce görseydim yorumunuzu ve duysaydım alkışlarınızı ben de sizin ve 12 arkadaşınızın önünde reverans yapardım beğenilerine binâen ama olmadı:( teşekkürlerimi iletin lutfen:))

Bir Cevap Yazın

Sutaşı ile süslü kumaş peçete yapımı

| | 1 Yorum

Renkli kumaşlar ve sutaşı ile çok hoş ve zarif kumaş peçeteler dikelim. Nasıl yapılır derseniz, çok güzel bir anlatımını buldum. Kare şeklinde kumaşlara ihtiyacımız olacak. Kolay yıkanır cinsten olsun, pamuklu...