FİMO GİPSY GİRL MOZAİK TABLO

-
gipsy girl mozaik tablo
gipsy girl mozaik tablo

bu tablonun yapımı çok emek ister. bittiğinde duvarda duruşu herşeye değer. fimo ile alakalı herşey ve bu tablonun yapılışı en ince ayrıntısına kadarburada çok güzel anlatılmış.

28 yorum gelmiş

  1. kondor

  2. saatoniki

  3. sefa97

    aklıma gelmedi desem yalan olur valla…bide nedendir bimem Keriman Halis i (ilk dünya güzeli türk)çağrıştırdı bana.

  4. kondor

    GÜLDÜR BE BENİ SAAT12 HALİM YOK …HEM MELEĞİM YA BEN BİRİLERİ DEMİŞTİR ARTIK NE ETCEN…DEŞİFRE OLMAK HOŞUNA GİTMEDİ Mİ

  5. saatoniki

  6. kondor

    uyumak deyince ya vallahi güzel şeymiş kerata kızım doğduğundan beri ilk defa 11 kadar uyudum bu sabah nasıda güzel bir şeymiş anlatamam dadından yiyemedim …..o yüzden uyumuşum

  7. biltan

    Bu abla mozaiği ilk bulunduğu yıllarda çingene kızı olarak adlandırılmış ammma günümüzdeki araştırmalar yer tanrı GAİA olduğu konusunda hem fikirler.Gaia da yunan mitosunda yer tanrıdır yani tüm tanrı soylarının geldiği ilk elementtir.

  8. Gamy

    sefa97’cim evet aylar olmuş ama ben de yeni gördüm.Bu mozaik seti aynı benim yaptığım fimozaik balıktanAynı firmanın ürünü hazır kit olarak satılıyor.Benim yaptığım metotda. Bun tarzın bir de balık olanı var.

    Bu projeyi yapan arkadaşımı tanıyorum. Oldukça zahmetli olduğunu söylüyor.Bilgi olarak da aşağıdakini paylaşmak istedim.Zeugma-Gibsy girl (çingene kızı)Belkıs’ın Çingene kızıZeugma’nın ”Mona Lisa” sıİ.S. 2.yy. Gaziantep Müzesi – TürkiyeBu kent başlangıçta bir Roma üssü olarak inşa edilmesine rağmen zamanla askerlerin aileleriyle beraber yerleşerek batı ile doğu arasında ticari gümrük oluşturmak suretiyle zengin bir şehre dönüştürülmüş ancak İ.S. 256 ‘da Sasasyan Kralı Şapur tarafından yıkılmıştır. Zeugma, Yunanca’da ”köprü” veya ”bağlantı” anlamına gelmektedir.Bu mozaik İ.S. II. Yy ‘a aittir. Mozaik döşeli geniş bir yol üzerinden geriye kalan tek parçadır. Bereyle saçlarını örten genç bir kadını tasvir eder. Saçlarındaki perçemlerinin bir kısmı kaşlarının üzerinde ikiye ayrılmış, bazıları ise hem serbestçe hem de yüzünü örter şekilde resmedilmiştir. Sağda görünen çiçek veya kurdele parçası, kızın veya bir başkasının tuttuğu bir tirsus (Sarmaşıklı değnek) başına ait olabilir ve bu da bu tasvirin bir Dionizyan manzaranın varlığına işaret eder. Başının üst sol tarafındaki izler üzüm yaprağına aittir. Bu amblem şarap yapımında kullanılan bir aletin bordürüyle bezeli olmasıyla da Dionizyan dönemini işaret etmektedir. Amblemin geri kalanı geçen yüzyılın ortalarında soyguncular tarafından çalınmış veya çıkartılmaya çalışılırken harap edilmiştir.

  9. sefa97

    gamycik, ne güzel yazmış ve açıklamışsın. bir solukta okudum inan:) seni fimo balık hiç de fena olmamış renk seçimlerinde çok güzel… canım ama gerçekten de,çok emek ve uğraş istiyor. Ben bu tip uzun zaman gerektirecek çalışmalara hiç zaman ayıramam. ben en fazla 2 – 3 günde bitebilecek işlere kalkışırım.Yapanların ellerine sağlık. Allah kolaylık versin.

  10. sefa97

    shane, sakıncası yoksa yarışma için gönderilen çalışmaları burada veya hesini bir arada görebileceğimiz şekilde yayınlarmısınız?

  11. shane

    sefa, isterseniz arama kutucuğuna “yarışma” yazarak yarışma için gelen işleri altalta görebilirsiniz. aynı yere alırsam oylama işlemi karışacak diye korkuyorum, her yazı ayrı olursa özerk “tuttum” işlemi yapılabilir kolayca. derli toplu olsunlar diye hepsinde “yarışma” etiketi olacak zaten, dediğim gibi aratarak bir arada görebilirsiniz.

  12. sefa97

    benim endişem, yapılan yarışma çalışmalarını gözden kaçırmaktı. dediğiniz şekilde zaten problem kalmıyor.teşekkürler.

  13. sefa97

    benim çalışma yapacak vaktim yok canım ya:(ben jüri üyeliği görevi yapacağım sizlere….haddim olmayarak!

Bir Cevap Yazın

Polimer kilden çay kaşıkları

| | 0 Yorum

Polimer kilden çocuklara özel mama seti

| | 0 Yorum

Polimer kilden çocuklara kaşık çatal seti

| | 0 Yorum

Süslü tığlar

| | 0 Yorum

Fimodan mutfak çerçeveleri

| | 0 Yorum

Fimodan gökkuşağı süslemeli çatallar

| | 0 Yorum

Fimo melek kanatlı fincan

| | 4 Yorum

Fimodan çilekli pasta çatal süsleri

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: tak_tak_ye_polimerkil

| | 0 Yorum

At figürlü kupa (fimo)

| | 0 Yorum

Fimodan lavanta süslemeli porselen kupa

| | 0 Yorum

Fimodan mor filli kolye ve kupa

| | 2 Yorum