32 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Kimse de görmemiş. Daha doğrusu tutup kaçmışlar.Harşka örnekler var gerçekten. Geçen yıl yaptığım yüz bloklarım var, bu şekilde değerlendirebilirim de ne zaman? Yazın hiçbirşey yapamıyorum :(Püskül de çok kullanmış tasarımcı. Bayıldım bayıldım.

  2. cadikazani

    Evet malesef kimse yorum yazmadi:(Ben hiç bu kadar guzel fimolar gormemsitim!Seninde bayilacagini biliyordum gormedigin belliydi ondan soledim zaten (A)

  3. esinsel

    fimoyu çok ince olmamak kaydı ile açıp,kenarlarına fırça sapı girinti çıkıntılar verilebilir cadıcım.buradakinin üzeri de fırça sapı ya da benzeri bir şeyle yapılmış.tek parça çalışmak zor,ama bir şablon üzerinde, her kenar ayrı ayrı çalışılabilir.pişirdikten sonra da sağlam olması için bir mukavvaya,yada gözden çıkarılan eski bir çerçeveye yapıştırılır.bu kadaaaar :))

  4. esinsel

    imzama, yeni oluşturduğumuz beraberblog’u da eklemek istiyorum.bir türlü tıklanır hale getiremedim.dün gece de uğraşmıştım,sonunda pes edip, marifete yazdım,onlardan da ses sada çıkmadı :(( ne yapsam olmuyor.sinir oldum cansu.gidip biraz daha kurcalayayım bari :))

  5. kucukgunes

    arkadaşlar bu fimoların üzeri cam gibi parlak duruyor verniktenmi yoksa fimoya uygulanan frklı bi teknikmi var beni bilgilendirin nolurrrrrrrr

  6. kucukgunes

    buarada sitedeki herşey harika ne hoş tasarımlar öle hanımlar bakmadan geçmeyin.paylaşımın için çok saol cadıkazanı mükemmel bunlar. haikaten böle güzel fimolar bende görmedim. yeniden fimo aşkım depreşti, sayende!!!

  7. sesiber

    Küçükgüneş çerçeve fimo değil seramik bence ya da çok parlak cam verniği gibi birşey kullanılmış. Ondaki parlaklıktan bahsediyorsan. Diğerlerinde de transparan kil, likit kil kullanılmış, zımparalanmış. Bazıları da likit kil kalıba dökülmüş.

  8. sefa97

    bayıldım, çok çok ama pek çok güzel…böylesini hiç görmemiştim…harika bir işçilik ve tasarım…tabii püskül eklenince SESİBER in beğenisi bir kat daha artmış:)

  9. kucukgunes

    tek çerçeve deil sitedeki diğr ürünleride incelediyseniz onalrında ne kadar parlak durduğunu fark etmişinizdir.sibel abla fimo alırken hangi türünü almak gerekiyor bilgi verirsen çok sevinirim. mesela böyle bir model çalışmak istesem likit harici fimonun hangi türünü kullanmalıyım?

  10. cadikazani

    Esinselcim ben çikmistim cnm burda olsaydim yardim ederdim çok komplike bende baya ugrasmistim yapailmek için:)Rica ederim kucukgunes:)O zaman napiyoruz fimolari elimize alip yapip sonrada bozuyoruz:DSesi bana kalsa aman i$te cilalamislar derdil bildigimden degil ya:)

  11. sesiber

    Diğerlerin bu mavi çerçeve kadar parlak değil ama.

    Mesela bunda kalıba fimo likit jel içine milliefiori desen blokları yerleştirilip yapılmış.

    bunda çerçeveler fimo, bunlar da kalıpla likit jelle çalışılmış. Desenlerde de beyaz transparan fimo kullanılmış.

    Yüz çalışmak çok zor ama bir o kadar da zevkli. Bitince mucize gibi sonuç alıyorsunuz. Sonradan yüz kesitlerine değişik ifadeler de vermek çok güzel ve kolay. Burada da aynı yüze gülen, kızan ifadeler verilmiş dikkat ettiyseniz.

  12. sesiber

    Gibi ama aynısı değil cansucum. Görüntü olarak benziyor, fakat resin daha şeffaf ve yapılışı ev tipi değil.

  13. sesiber

    Burada daha çok Fimo’nunki satılıyor. Semih Yener Sculpey getiriyordu bir ara. Polyclay de var ama burada satışı yok sanırım.

    Burada değişlik örnekler ve testler var.

Bir Cevap Yazın

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum

Kış odası – fimodan minyatür örnekleri

| | 25 Yorum

Kardan adamdan anahtarlık

| | 2 Yorum