Fimoyla Şenlenen Saksılar

-

Haftasonu galiba yaz bitti derken saksılarıma biraz renk vermek istedim . Ve işte ortaya bunlar çıktı : ) Sizinlede paylasmak istedim . İşlem çok basit hepinizinde bildiği gibi . Sevdiğim renklerden Fimo hamurlarını elimde iyice incelttim ve sonrada saksıların üzerine dilediğim gibi yerleştirdim . Sonrada doğru fırına : ) İşte bu kadar .

İşte saksılarım
İşte saksılarım

Güneş bugun benimle iyiki dalga geçti ‘ Dur bakalım daha bir yere gitmiyorum ‘ diye : ) Yoksa nasıl çekebilirdim fotoğrafları .

Kedicik
Kedicik

Bu da saksıya oturmuş kedicik : )

7 yorum gelmiş

  1. cocuklacocuk

    Fimoyal süslediğiniz saksılarınıza, evinize, bahçenize kısaca herşeye hayran kaldım. Güneşi ne güzel yakalamışsınız fotograf çekerken. ..

  2. saatoniki

    valla fimo ve saksı olayına hiç lafım yok…ancaaaak şu bahçede yayılmanın, yuvarlanmanın ,armut koltuklarda oturmanın, salıncakğında sallanmasının tadına doyum olmaz..dalında meyvesi , dalında domatesi biberi de vardır o bahçenin…bir de arka planda fırına benzettiğim şey gerçekten fırın ise sıcak sıcak ekmek, börek,kumpir….allaaah daha ne olsun bongo?..nazarım değmesin inşallah..

  3. bongoceros

    doğru tahmin ettin saatoniki :) O bahçede yok yok :) İncir,ayva,çilek,biber,kivi, kiraz,elma….Daha saymıyım istersen : ) Çok şükür ki İstanbul ‘ da hala doğayla içiçe yaşabilen insanlardanım.Kaç tane kaldığımızı bilmesemde :) Arkada benzettiğin şey evet bir barbekü , yazın mangal sefalarının yapıldığı, kalan közdede kumpirlerin piştiği nokta :) Değmez nazarın merak etme :)

  4. saatoniki

    doğru tahmin ettin saatoniki :) O bahçede yok yok :)

  5. bongoceros
    İşte kediciğim
    İşte kediciğim

    Aslında kedicigimide koymustum ama o fazla geldi galiba biltan : ) Hemen yakın çekim olanını buraya yapıştırıyım.Bilemedin bu sefer saatoniki , semt Sarıyerde :) Kısakanmaya gerek yok Allah herkese doğayla içiçe yaşamayı nasip etsin, lakin artık yeşili bulmak çok zor oldu.Güzel günler herkesee..Yahu ben saksılarımı göstermek istedim, bahçe prim yaptı : )

Bir Cevap Yazın

Polimer kilden çay kaşıkları

| | 0 Yorum

Polimer kilden çocuklara özel mama seti

| | 0 Yorum

Polimer kilden çocuklara kaşık çatal seti

| | 0 Yorum

Süslü tığlar

| | 0 Yorum

Fimodan mutfak çerçeveleri

| | 0 Yorum

Fimodan gökkuşağı süslemeli çatallar

| | 0 Yorum

Fimo melek kanatlı fincan

| | 4 Yorum

Fimodan çilekli pasta çatal süsleri

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: tak_tak_ye_polimerkil

| | 0 Yorum

At figürlü kupa (fimo)

| | 0 Yorum

Fimodan lavanta süslemeli porselen kupa

| | 0 Yorum

Fimodan mor filli kolye ve kupa

| | 2 Yorum