Pazar, Aralık 4, 2016

Fotoğraflı Kavanoz

5

Çok sevdim fotoğrafımızı, o kadar çok sevdim ki kavanoza yerleştirdim, üzerine bizi kaplayacak şekilde bitkisel yağ koydum, bi tutam da kurutulmuş lavanta. Bak ne güzel görünüyoruz…(Bu fotoğraflara baktığımda aklıma ilk gelen şey; trt’de izlediğim “Kavanozdaki Adam” dizisi. Çocukken izlemiştim bu diziyi. Ahmet Mekin, beyin nakli olmuş birini oynuyordu. Bilinçaltıma yerleşmiş bu dizi, nerden aklıma geldiyse)

link

5 YORUMLAR

  1. Çok tuhaf bişey söylicem, dün akşam üsküdara giderken dizisini izliyordum, ahmet mekinin ismi geçti, selvi boylum al yazmalımdan bahsediyorlardı, benim de aklıma kavanozdaki adam dizisi geldi. Müziğini hala hatırlarım, annem çok severdi o diziyi, ben de o dizi başlarken korkardım müziğinden… Tesadüfe bak…

  2. çok ilginç miş, daha da ilginç olan bu diziyi bilen, hatırlayan birisiyle karşılaşmak. ben bu diziden korkardım, bu diziyi düşününce aklıma gelen ilk görüntü ahmet mekinin “düşünen adam” görüntüsü ve kavanozda ki beyin resmi. İlk Türk bilim – kurgu filmiy miş, müziğini hatırlamıyorum ama içimize işlemiş, ne zaman kavanoz görsem aklıma gelir.

  3. bende biliyorum :) ay beyin naklinden sonraki sahneleri hiç unutmuyorum! başka biri olup çıkmıştı adamcağız, şivesi bile değişmişti!

  4. Alacakaranlık kuşağı gibiydi. Adam, beyin nakli olduğu kişinin kimliğine bürünmüş hatta karısını bile sahiplenmişti. Sonunda deliriyordu sanırım? Yoksa intihar mı ediyordu? Bu dizi nasıl etkilemiş bizi, günümüz dizilerinin bazılarını hatırlamakta bile zorlanırken bu dizi hala hafızamızda.