Gamy’den neşeli kalıp çalışmalar

-

Çocuklarımız için neşeli kalıplar, evimiz için süslemeler yaptım. Eberhard Faber’in silikonlu, rahat kullanımlı kalıplarıyla eviniz için süsler yapabilirsiniz. Ben bu süslerin altlarına mıknatıs yapıştırdım. Buzdolabına ve metal yüzeylere tutturuyorum. Harflerden isim yazabilirsiniz. Çocuğunuzun odasının kapısına dekor yapabilirsiniz. Yüz ifadelerini de yazdığınız güzel özlü bir sözün yanına dekor amaçlı kullanabilirsiniz. Ceromofix alçı tozunu kullanarak oluşturacağınız kalıp motiflerinizi hayal gücünüzü birleştirerek, dekorlar süslemeler yapabilirsiniz. Hepinize, kolay gelsin. Buyrun, FB sayfam da burada.

12 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Gamycim bize yolladığın giflere benzemiş ifadeler. Bundan sonra tek tek fotolarını alıp bunları kullananalım.Bunlar fimo değil sanıyorum ceramofiks, yani alçı tozu değil mi?

  2. Sibella

  3. anonim-106441

    heheh Gamycim dişlek olan çok serseri ya her zaman ki gibi bayıldım eğlenceli yaratıcı hatun seni :) Paskalya yumurtalarını çok sevdim ayrıca :)

  4. Gamy

    hocam , sabırsız üyeler için “iki yuvarla bi kes ver fırına cilala ” taktikli çalışmalar da bekliyoz.

  5. Gamy

    valla bu alemlerin ana kraliçeside olmasa bilemeyeceğin ne nerede sağol bitanem :)valla bir sürü bekleyen varmış alalalalaaaSibellacıım tanıştığımıza menun oldum …. seni görmek ne güzel :)

Bir Cevap Yazın

Gamy

Polimer kille oynamaktan keyif alıyorum. Elime geçen her ne olursa kendimden bir şeyler katmayı seviyorum. Gelin hep beraber rengarenk olalım. Fikrim geldi haydi uygulayalım :)

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum

Kış odası – fimodan minyatür örnekleri

| | 25 Yorum

Kardan adamdan anahtarlık

| | 2 Yorum