Cumartesi, Aralık 3, 2016
Gamy’den neşeli kalıp çalışmalar

Gamy’den neşeli kalıp çalışmalar

12

Çocuklarımız için neşeli kalıplar, evimiz için süslemeler yaptım. Eberhard Faber’in silikonlu, rahat kullanımlı kalıplarıyla eviniz için süsler yapabilirsiniz. Ben bu süslerin altlarına mıknatıs yapıştırdım. Buzdolabına ve metal yüzeylere tutturuyorum.  Harflerden isim yazabilirsiniz. Çocuğunuzun odasının kapısına dekor yapabilirsiniz. Yüz ifadelerini de yazdığınız güzel özlü bir sözün yanına dekor amaçlı kullanabilirsiniz. Ceromofix alçı tozunu kullanarak oluşturacağınız kalıp motiflerinizi hayal gücünüzü birleştirerek, dekorlar süslemeler yapabilirsiniz. Hepinize, kolay gelsin. Buyrun, FB sayfam da burada.

Paylaş
Gamy
Polimer kille oynamaktan keyif alıyorum. Elime geçen her ne olursa kendimden bir şeyler katmayı seviyorum. Gelin hep beraber rengarenk olalım. Fikrim geldi haydi uygulayalım :)

12 YORUMLAR

  1. Gamycim bize yolladığın giflere benzemiş ifadeler. Bundan sonra tek tek fotolarını alıp bunları kullananalım.Bunlar fimo değil sanıyorum ceramofiks, yani alçı tozu değil mi?

  2. Çok şekerler çok. Gamzecim bu arada hani fotoğraflarımızı görmek istemiştin ya ben de sana facebooktan arkadaşlık teklifi :)) göndermiştim, görmedin herhalde. Bu hafta sonundan itibaren de Bodrum’dayım inşallah. Görüşmek üzere…

  3. heheh Gamycim dişlek olan çok serseri ya her zaman ki gibi bayıldım eğlenceli yaratıcı hatun seni :) Paskalya yumurtalarını çok sevdim ayrıca :)

  4. hocam , sabırsız üyeler için “iki yuvarla bi kes ver fırına cilala ” taktikli çalışmalar da bekliyoz.

    sabırsız üyem s12ciim bugün içine doğmuş hah işte o dediğinden 2 yuvarlayıp 1 kesip fırına verip cilaladım..eh yarına da kurgu biter inşallah, sonra da huzurlarınızda :)fimo haricinde yaptığım başka bir çalışmaydı bu evet yaa Sesiciim alçı tozu ile yapılıyor, en çok çok çabuk olduğu için seviyorum.İşte sabırsız üyelere duyrulur ….Sibellacıım yok teklif görmedim :(şimcik sen bana arkadaşlık mı teklif ettiinn ayyy Bodrum’a da gidiyorum demişsin ay böyle uluorta deme sonra dedikodumuzu yapacaklar ……….beğeniniz ve güzel yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar…

  5. valla bu alemlerin ana kraliçeside olmasa bilemeyeceğin ne nerede sağol bitanem :)valla bir sürü bekleyen varmış alalalalaaaSibellacıım tanıştığımıza menun oldum …. seni görmek ne güzel :)