Geçen yaz hep kendi ördüğümçantaları kullandım..

-

Çok severek ördüm bu iki çantayı…

İki yana da birer cep…

Dikelim cepleri..

Kapak kısımlarına da cırt dikelim..

Kapağın üzerindeki o metal harfler var ya,onları eski bir çantanın üzerinden söktüm ve buna taktım…Gerçi çok anlamsız harfler,ama ne yapayım,bula bula bu kadar harf buldum :))))

O tutup açma kısmındaki yuvarlak şey de,eski bir broş…Buraya düğme niyetine iliştirdim…Haa bu arada,beyaz olan çantanın süslemeleri daha bitmedi…Bitsin buraya ekleyeceğim elbette son halini….

24 yorum gelmiş

  1. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    çok güzeller :) güle güle kullanın.birşey soracağım,böyle örgü büyük çantaların sapları cok sarkıyor o sorunu nasıl çözdünüz?bu kadar düzgün nasıl görünüyolar :)

  2. Figen abla

    bulbille’ciğim haklısın…sapları cidden sarkıyor :)))düşün, kalça hizasına kadar geliyordu..kullandıkça kullandıkça dizlere kadar uzadı sapı :)))))))kahverengi olanı çok kullandım..hatta paralayana kadar kullandım..sapı uzadıkça uzadı ama oralı olmadım :))))beyaz olanı hiç kullanmadım..hala böyle yarım duruyor..iç astarı ve dış süslemesi yapılacak daha…ama kendimce inandığım bir konu var canlar…bunu deneyeceğim…sapı öordükten sonraiç astar renginden kumaşla dikmek istiyorum..kumaş onun sarkmasını önleyecektir..,ilk ören denesin neolur..kesinçok işe yarayaca..hepinize kocaman sevgilerle bi sürü öpücükler can kıslar :)))

  3. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    aaa güzel fikirmiş :))) bende hep çanta örünce ahşap sap felan alıp onu aynı ipten sarıyodum.sarkması hoşuma gitmediği için. ama bundan sonraki ilk örgü çantaya sap yapılacak ve sapına astar kumaşı dikilecek :)))

  4. Figen abla

    teşekkürler can kızlar :)))kahverengisini canı çıkana kadar kullandım valla…denizde, sokakta filan :)))beyazı süsleyemedim…ben hiç süslemekten anlamam kiii :)))öyle garip garip duruyor bir köşede..öyle boncuklu, taşlı süslemelerden hiç anlamıyorum..elbet bir gün ilham gelir diye hala bekliyorum :)))

  5. Figen abla

    firedupçuğum eski çantaları atmadan önce üzerlerinde ne kadar süs-aksesuar varsa aman atmayın…hazır süs işte :))))teşekkürler ablam :)

  6. embir

    ya varya başlıktan sen olduğunu anladım, elinden gelmeyen bir iş var mı merak ediyorum. Birde hani yarım yamalak değil hepsi en güzelinden alasından çıkıyor elinizden.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Figen abla

Küçük örgü çanta modelleri – atölyecimcime

| | 0 Yorum

Penye ipten örgü çanta tarifi

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum