33 yorum gelmiş

  1. gungorayca

    işte aradığım malzeme :) sen hep bileziklerle ilgili bir şeyler ekliyorsun ama içine ne koyacağım konusu beni düşündürüyordu biliyorsun. bu çok güzel oldu.

  2. fiamma1

    Çok güzel bir geri dönüşüm projesi sevgili Embir, paylaşımın için teşekkürler:)))Şu verev zikziklı kısmı ile ne güzel bilezik olur:)

  3. boncuk hanim

    Aaaa evet yaaa .Süper bi paylaşım bulmuşsun embir.Çok saol,bende bu plastik şişeyle yapılan dönüşümlere bayılıyorum.Çok yaratıcı fikirler çıkıyor.Sen de bunları bize bulup çıkarmakta ustasın.Saol

  4. embir

    Merhabalar,Bu sabah Kemer’den döndüm, öğlene kadar uyudum, sonrada biraz ortalığı toparladım. Birazdan birşeyler denemek için malzemelerimin başına oturucam.Bu bilezikler benimde hoşuma gitti acaba diyorum büyük 2,5 lt olan pet şişelerden de taç yapsak olur mu acaba? Bizim evde büyük boy içecek şişesi olmuyor, olan arkadaşlar deneyebilir. İçine de elyaf koyarsak özellikle kulaklarımızı acıtmaz diye düşünüyorum.

  5. baharrrrr

    yaaa bir tanede yaptığın şeyi beğenmiyim be embir :)süper yaratıcı fikirlerin var hayranım valla süper denemek lazım :)

  6. SEMYIL

    embircim araştırmacılığına hayranım. ne güzel nasıl buluyorsun. bu biraz da” bakmak ve görmek ” meselesi.bunlar sende fazlasıyla mevcut :)))harikasın. teşekkürler.

  7. huzurlukedi

    güzel paylaşım…az önce blogumu açtım yorum eklenmiş görünce sevinçle açtım.Yorumun başlığı ”ev hanımı”.Gerizekalımısınız işiniz gücünüz dantel kuntel …………….sizin yaptığınız işin.diye küfürlü bir yorum buldum.üzülmedim ama bir garip oldum.nasıl insanlar var ve ne kadar kötüler…

  8. embir

    Huzurlukedi boşver aldırma, bazı insanlarda böyle yetenekler yok bu sebeple çamur at izi kalsın havasında yorumlar bırakabiliyorlar. Acaba onun eline bu malzemeleri versek ortaya ne çıkartabilir? Yorumu yayınlama gitsin hiç üzme tatlı canını.

  9. embir

    Dünde top yaptım da o işlemeleri nasıl yapıcam onu bilemedim. Bir topu feda edeyim de deneme yapayım.

  10. embir

    ah sorma zamanım olsa neler neler yapmak istiyorum, ilk denemeler bazen başarılı sonuç vermese de yine de güzel.

  11. sesiber

    Harika bunlar. Gçen kutu kaplarken pet şişeleri evirip çevirdim. Bileklik iskeleti olarak aklıma geldi ama bu şekilde değildi. Bunlar çok çok güzelmiş.

  12. boncuk hanim

    Huzurlu kedi sen böyle densizlere kafanı takma. Türkiye’nin tüketen değil üreten toplum olmasından yana olmayan birçok embesil var. Onra inat daha çok üreteceğiz. Zaten bunu yapanlar çoğunlukla kadınlar.Birisi de benim blogumda cbox a buna benzer şeyler yazmıştı.Benim de moralim çok bozulmuştu ama dünyada terbiyesiz mi yok?…Sen yoluna devam et arkadaşım.

  13. gonuldenele

    ”ev hanımı”.Gerizekalımısınız işiniz gücünüz dantel kuntel …………….sizin yaptığınız işin.diye küfürlü bir yorum buldum.üzülmedim ama bir garip oldum.nasıl insanlar var ve ne kadar kötüler…

    üzülme canım ya…var böyle densizler. biride benim başıma bela…bir sayfa açmış.yazar……kendini yazar ilan etmiş.çiçekli böcekli elişi sayfalarına vermiş veriştirmiş.hı bi sürüde imla hatası cümle bozuklukları….dayanamadım yorum bıraktım.okuyorum ediyorum diye övmüşsünüz ,bizi küçümsüyorsunuz yazarlık kolay iş değil diye…son derece uygun bir dil kullanmma rağmen kadın etmedik hakaret bırakmadı.gelip yorum bırakıp gidiyor.cevap bile vermiyorum değmez çünkü..üzülme sen..

  14. embir

    Nedret ablacım süper insansın vesselam. Çok cici olmuş, emeğine sağlık.Bu arada arkadaşlar hani buradan dakikasında kendi sitesine kopyalayan bir yer varya ismi lazım değil dantel kuntel gibi bir ismi var sitenin. Geçen gün çok kızmıştım, verdim veriştirdim o yoruma. Bugün bir şey ararken o site karşıma çıktı bir baktım buradan herşeyi sanırım otomatik kopyalıyor ama benim eklediğim yazıların sadece başlığı var. Ne yazı, ne resim. Bence sizde yazın böyle emek harcamadan iş yapmak konusunda sinir oluyorum.

  15. fiamma1

    Neduk diyor ki;

    Tabii ki deneyeceğim.Yoksa biliyorsun bende çatlama yapıyor

    Akşam akşam güldürdünüz beni:)) ellerinize sağlık çok güzel olmuş sizinkilerde…Huzurlukedi diyor ki;

    az önce blogumu açtım yorum eklenmiş görünce sevinçle açtım.Yorumun başlığı ”ev hanımı”.Gerizekalımısınız işiniz gücünüz dantel kuntel …………….sizin yaptığınız işin.diye küfürlü bir yorum buldum.üzülmedim ama bir garip oldum.nasıl insanlar var ve ne kadar kötüler…

    Aldırma bu laflara sevgili huzulukedi; ben bu insanlar için ”kuyunun dibindekiler” diyorum…Hep ayağından tutup seni aşağı çekmeye çalışırlar ama her hamlelerinde seni bir omuz daha yükseltirler..Embir diyor ki;

    Bu arada arkadaşlar hani buradan dakikasında kendi sitesine kopyalayan bir yer varya ismi lazım değil dantel kuntel gibi bir ismi var sitenin. Geçen gün çok kızmıştım, verdim veriştirdim o yoruma. Bugün bir şey ararken o site karşıma çıktı bir baktım buradan herşeyi sanırım otomatik kopyalıyor ama benim eklediğim yazıların sadece başlığı var. Ne yazı, ne resim. Bence sizde yazın böyle emek harcamadan iş yapmak konusunda sinir oluyorum.

    Ben de yazdıydım sevgili embir, benim patikler buraya nasıl yürüyüp gelmişler diye,artık bana da göstermiyorlar benim yazdıklarımı :) ben de zaten buradan bakıyorum gerek kalmıyor:) bu kopyalama işi bizi aşıyor, site yönetimi sanırım çalışma yapıyordur bu konuda:)

  16. embir

    hımmm Nedret ablacım sanırım sizin çalışmalarda yoktu, iyi bari yapma deyince yapmıyorlar Fiammacım. Sinir oluyorum ama ya hadi buranın linkini vermiyorlar yapanın linki bile yok. Mesela burada yazıyo orayı tıklayınca ana sayfa çıkıyor. Utanmaz arlanmazlar.

  17. fiamma1

    Eskiden biz gölge dosya tutardık bir dosyayı dışarı gönderdiğimizde, aslı gelince de yırtar atardık, bunlarda gölge dosya olabiliyorlar ancak:))

  18. embir

    Nedret ablacım süper olmuş, speyden kastınız saç spreyi mi? Yoksa sprey vernik mi? Merak ettim şimdi, bir deneyin bakalım nasıl olacak.

  19. esinsel

    embircim sayende nedukun bileziğini de gördük,ne kadar hoş olmuş.şimdi diğerlerini de merak ediyorum,kimbilir neler yaptı :))

  20. nrhnmrl

    süpersin embir o pis plastik şişeler huzurlu kediye o yorumu yazan insan kadar zararlı etrafına bu şekilde değerlendirmek süper kaplandığı için cilde de değmiyor harika :=)

  21. kondor

    Bu bilezikler benimde hoşuma gitti acaba diyorum büyük 2,5 lt olan pet şişelerden de taç yapsak olur mu acaba?

    embir galon su bidonlarındanda kemer yaparız tamam mı:)oy kendi kendime koptum.şu direk kopyala sitesini aramızda para toplayıp bir hackerlara hallettirsek ay anarsit yönüm yine ayaklandı. Ama sırf söylenip kızmaklada olmuyor ki eylemsiz olmuyor.

  22. embir

    embir galon su bidonlarındanda kemer yaparız tamam mı:)oy kendi kendime koptum.

    Bende sana koptum :)) Bak bunu da bir düşüneyim ben :))

  23. Kapkaracamdankelebek

    hımmm burada yeni bir fikir mi üretilmiş ne?tamam 19 lt lik su galonlarını parçalama zamanı geldi demek. bu günlerde biraz kilo aldım da beni anca 19 lt lik galon sarar:)))arkadaşlar birde burada yapılanları löngedenek sitelerine kopyalayıp koyanların yeri neresi?bana bir link versenize, mesaj kutusuna yollayabilirsiniz.bende bir ziyarette bulunuciiim:)

Bir Cevap Yazın

embir

Video: Boncuk lale yapımı

| | 0 Yorum

Taşlı bilezik yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklardan bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Üçlü deri bileklik yapımı

| | 2 Yorum

Eski penyeden bileklik yapımı

| | 3 Yorum

Video: Lastiklerden kolay bileklik yapımı

| | 2 Yorum