Cumartesi, Aralık 3, 2016
Gömlek Kolundan Etek Yapımı

Gömlek Kolundan Etek Yapımı

17
gömlek bluz
gömlek bluz

Giymediğiniz gömleklerinizin kollarından çocuğunuza etek dikebileceğiniz hiç aklınıza gelir miydi? Peki yine bu kollardan yada ceplerden cüzdan yapmayı denediniz mi? Nasıl yapıldığını görmek isteyenler böyle buyursun.

gömlek cüzdan
gömlek cüzdan

17 YORUMLAR

  1. Bana çok matıklı geldi nedense hani büzgüsü ve belde ki kemeri bile hazır. Ama daha evel ben pantolanımın cebini çantaya çevirmiştim bu da aklıma gelseymiş ya.

  2. evet bak bu yazıyı tuttum öle bir kravattır gidiyo ortalıkta ama bu gömlek kolundan etek ii gitti hem kullanılabilir de çok güzel beğendim embir.))))

  3. sayın embiri oyalamak için unicef ve BM nezdinde girişimlerde bulunup sudan’dan, nepal den, ırak’tan ve kamboçya’dan eğitim alacak insanlar getirttim de huzura erdim biraz olsun..yoksa bu tempoyla aradan çıkacaktım allah muhafaza..

  4. ben çaya gark olmuş bi insanım sayın nokturn..lafın kısası , ööle bi çay filan kesmez artık beni ..semaverle olursa düşünebilirim belki :) yine de saray talim terbiye esaslarına göre bir teşekkürü çok görmem tabi…:)

  5. Merhabalar,Ofisten çıktım evime geldim, laptop kucağımda… Öncelikle şu kıpkırmızı olan yorumları bir okuyayım, sonra yeni eklenenlere bakıp ardından araştırmaya başlıyorum :))

    saatoniki diyor ki;sayın embiri oyalamak için unicef ve BM nezdinde girişimlerde bulunup sudan’dan, nepal den, ırak’tan ve kamboçya’dan eğitim alacak insanlar getirttim de huzura erdim biraz olsun..yoksa bu tempoyla aradan çıkacaktım allah muhafaza..

    Sevgili saatoniki benim bu yoğun iş tempomda parmağının olduğunu anlamıştım zaten. Durum şöyle ki 02-07 Haziran arasında Iraklılar yine geliyor (eğitim aşkı işte) ve bu sebeple İstanbul seyahatime 09 Haziran’da başlıyorum ve 15 Haziran’da Ankara’ya dönüyorum. Demem o ki önümüzdeki ay rahatsınız :))Btugan sizde hoşgeldiniz

  6. yine de saray talim terbiye esaslarına göre bir teşekkürü çok görmem tabi…:)

    ee ben de eşek değilim ya bi semaver göderirim bu lütuf üstüne:)

  7. aradan yaklaşık bir yıl geçmiş ve ben yine aynı yoğunluğa girdim. Hani görmeyenler içinde bu yazıya yorum yazıyorum ki gömlekten tunik yaparken kollarını da atmasından etek yapsınlar :)

  8. Kulağım çınladı, buraya koştum ki, bu laf bana gelmiş:) Ben kollarını da tunikte kullanmıştım, bir daha yaparsam söz aklımda olacak üstad:)